Provozní účetní - Poděbrady Písková Lhota 211, 290 01 Poděbrady

Plat: 30000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Písková Lhota 211, 290 01 Poděbrady, Středočeský
Vloženo před 3 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• ukončené SŠ vzdělání ekonomického směru
• praxe v oboru účetnictví min. 3 roky
• výborná znalost práce s PC - MS Office (Word, Excel)
• znalost účetního systému K2 - výhodou
• znalost daňových zákonů - daň z příjmů, zákon o účetnictví, DPH
• znalost AJ - výhodou
Osobnostní požadavky:
• komunikační a organizační dovednosti, loajalita, analytické myšlení, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost ale zároveň i týmového ducha, diskrétnost, aktivní přístup k práci, odolnost vůči stresu
• samozřejmostí je příjemné vystupování a trestní bezúhonnost

Nabízíme

• práci na HPP v příjemném kolektivu (cca 50-ti lidí) zavedené a stále se rozvíjející rodinné společnosti
• odpovídající mzdové ohodnocení od 30 000 Kč
• zaměstnanecké benefity - stravenkový paušál, sick days, příspěvek na penzijní připojištění
• pružná pracovní doba jen v pracovním týdnu
• podpora při zaškolení
• firemní akce

Místo práce: Písková Lhota 211, 290 01 Poděbrady - okres Nymburk

Termín nástupu: možný ihned

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: zuzana.sykorova@norwit.cz

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 25. 12. 2021. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost Norwit, s.r.o. - za dobu téměř 30 let existence se společnost stala v ČR zavedenou firmou v oblasti prodeje, servisu a pronájmu stavební mechanizace. Norwit, s.r.o. má tým zkušených obchodních zástupců působících ve většině regionů ČR, servisy a půjčovny na 3 pobočkách v ČR.

Více informací o společnosti naleznete na www.norwit.cz.

Náplň práce:
Včasné, správné, úplné a průkazně vedené účetnictví, zodpovědnost za zpracování účetních případů, účtování odběratelských a dodavatelských faktur, pokladen a interních dokladů. Tvorba vzájemných zápočtů, správa závazků a pohledávek, generování upomínek, spolupráce při plnění úkolů v oblasti výkaznictví, rozbory nákladů a výnosů, hlášení intrastat, vyúčtování cestovních příkazů v Kč i v EUR. Zkušenosti s platbami a účtování banky výhodou. Více informací při osobním pohovoru.



JOBSYSTEM s.r.o.

Sokolovská 106/42
18600 Praha 8
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719


Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace