Specialista/ka kontaktu se zákazníky – ČEZ Mobil - Tábor

Volná místa Tábor Volná místa služby Tábor

Plat: 21000 - 28000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Tábor, Jihočeský
Aktualizováno před 2 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Rozšiřujeme tým o další kolegy, kteří se budou starat o zákazníky společnosti ČEZ.

Bydlíš na místě se špatným spojením do města nebo musíš z jakéhokoliv důvodu být doma, ale přesto chceš pracovat? Máme pro Tebe práci, která se dá po zaškolení vykonávat z domova, není tedy potřeba nikam docházet a pracovat se dá odkudkoli. Pokud ale preferuješ být s námi v officu, budeš u nás mít samozřejmě připravené svoje pracovní místo.

Důležité je, aby na Tebe byl spoleh, příjemné vystupování s lidmi a nevadilo Ti volání? Pokud sis odpověděl/a ano, pokračuj ve čtení níže.

NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVĚK – 15 000 KČ
Po úspěšném zapracování možnost získání mobilního telefonu.

Co bude náplní práce?
• Budeš komunikovat se stávajícími zákazníky skupiny ČEZ a rozšiřovat jejich služby (ČEZ Mobil).
• Práce v interních informačních systémech.

Jak poznáš, že jsi tím pravým uchazečem?
• Máš výborné komunikační dovednosti v ČJ slovem i písmem a příjemný hlasový projev.
• Znalost práce na PC – uživatelská znalost MS office (Word, Excel).
• Velkou výhodou je, když už máš nějaké zkušenosti s prací v call centru nebo s prodejem.

Proč do toho jít?
• Náborový příspěvek 15 000 Kč!
• Máš volbu pracovního úvazku – 8, 7 a 6 hodinový nebo DPP (alespoň 20 hod/týdně)
• Pracovní doba PO - PÁ (8:00 - 16:30 – dle pracovního úvazku), víkendy a svátky volno.
• V průběhu několika dní tě zaškolíme na pobočce, dále už můžeš pracovat z domova
• Jedná se o fyzicky nenáročnou práci.



ATODA spol. s r.o

Lidická 2331/6a
České Budějovice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Vozábová