Provozovatel prodejny tabáku (IQOS) - franšízant - Šumperk

Volná místa Šumperk Volná místa obchod a prodej Šumperk

Lokalita pracoviště: Šumperk, Olomoucký
Aktualizováno před 7 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Hledáme franšízanta k vedení prodejny vedené ve spolupráci s obchodním partnerem Philip Morris International. Na prodejně budete poskytovat tedy mimo jiné i služby IQOS (registrace, čištění zařízení, reklamace atd.).

Proč byste měl/a podnikat na základě franšízy?
Jako franšízant získáte mnoho výhod. S minimálními investicemi a rizikem samostatně podnikáte, ale nejste na to sami. Jste pánem svého času a plánujete sami směny na prodejně pro sebe i své zaměstnance. Stojí za Vámi silná, zavedená společnost, která Vám poskytne moderní a plně vybavenou prodejnu (včetně zboží), fungující know-how a podporu v jakékoliv situaci.

Jaké schopnosti byste jako franšízant měl/a mít?
● nadšení pro podnikání
● souznění s konceptem
● rozvinuté zkušenosti s aktivním prodejem
● vést lidi a rozvíjet jejich schopnosti, motivovat je k výsledkům
● chuť vzdělávat se, průběžně na sobě pracovat
● plynulou češtinu
● základy angličtiny (pokladní systém je v AJ)
● výborné komunikační dovednosti
● reprezentativní vystupování
● zvládaní stresových situací
● analytické myšlení (budete sledovat a analyzovat výsledky prodejny a navrhovat zlepšení)

Co si jako franšízant budete muset zařídit?
● zajistit si brigádníky (nebo zaměstnance), kteří Vám na prodejně budou pomáhat
● volné finanční prostředky pro vstupní investici (cca 200.000,- Kč na vratnou kauci a školení Vás i personálu)
● volný čas, který investujete do zaškolení (cca 10 dní)
● zřídit si živnostenský list a koncesi na alkohol
● výpis z rejstříku trestů (trestní bezúhonnost)
● další drobnou administrativu, kterou Vám vysvětlíme
…..a vše ostatní Vás rádi naučíme, celým procesem Vás provedeme.

Náplň práce

Co byste měl/a jako franšízant na prodejně zajistit?
● nadstandartní zákaznický servis
● kompletní chod partnerské prodejny IQOS v souladu s konceptem a pravidly firmy
● realizaci marketingových akcí (vést, podporovat a motivovat celý svůj tým k maximalizaci prodejů)
● provoz po námi stanovenou otevírací dobu
● organizaci vlastního personálu prodejny (vedení celé pracovně-právní agendy, školení, motivování, odměňování, sledování výkonu apod.)

…..a vše ostatní Vás rádi naučíme, celým procesem Vás provedeme.



TRAFICON TOBACCO RETAIL s.r.o.

České mládeže 1096
Liberec - Rochlice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Kateřina Berková