Specialista udržitelnosti (ESG) v divizi korporátního bankovnictví Praha
Volná místa Praha Volná místa bankovnictví a finanční služby Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
O čem to bude?Oblast udržitelnosti získává na stále větší pozornosti a stává se jedním z důležitých témat, které bude ovlivňovat budoucnost firem i evropského bankovnictví. Na pozici specialisty udržitelnosti budeš mít možnost zapojit se přímo do centra dění v rámci divize korporátního bankovnictví. Spolupráce při definování obchodní strategie v oblasti udržitelnosti, poradenství firemním klientům napříč sektory a celou Českou republikou a Slovenskem, podpora obchodní sítě při zavádění principů udržitelnosti do interních procesů a nástrojů, spolupráce na lokálních i skupinových projektech a různých obchodních iniciativách. To jsou příklady konkrétních aktivit na kterých budeš mít možnost se podílet v rámci našeho rozvíjejícího se ESG týmu.
Náplň práce:
• Poradenství v oblasti udržitelnosti pro firemní klienty a korporátní obchodní síť a s tím spojené pracovní cesty po celé České republce ale i Slovensku
• Zapojení do lokálních i skupinových projektů a iniciativ v oblasti ESG
• Příprava podkladů na odborné konference, školení a webináře
• Spolupráce při zavádění a úpravě procesů, nástrojů a reportingu
• Podpora celého procesu udržitelnosti v rámci divize korporátního bankovnictví a další aktivity v oblasti udržitelnosti, vycházející ze strategie společnosti a aktuálních potřeb
• Monitoring externích informací a novinek v tématu ESG na české i evropské úrovni
Požadavky:
• Dokončené VŠ vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
• Velmi dobrá znalost angličtiny (pro přípravu prezentací i aktivní zapojení na schůzkách v AJ)
• Zájem o téma udržitelnosti
• Zkušenosti v oblasti bankovnictví a/nebo udržitelnosti výhodou
• Znalost MS Excel a práce s daty – základní funkce, kontingenční tabulky
• Odvaha učit se novým věcem, proaktivní přístup, schopnost přizpůsobit se novým trendům
• Dobré komunikační dovednosti a chuť komunikovat v rámci banky i s externími klienty
• Velká flexibilita - budete navštěvovat klienty po celé republice
Co ti nabídneme:
PODPORUJEME ROVNOVÁHU PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA
• Narozeninové volno, sick days + 4 dny na regeneraci, 5 týdnů dovolené
• 20 000+ benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru a čím déle u nás budete, tím více bodů získáte
• Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty.
• Slevy u firemních partnerů
• A můžete se těšin na skvělou italskou kávu v našich kancelářích :)
SPOJUJE NÁS DIVERZITA - Příležitost globálně spolupracovat na zajímavých projektech i na mezinárodní úrovni
NABÍZÍME ŠIROKOU ŠKÁLU ROZVOJOVÝCH AKTIVIT - Získání zkušeností napříč bankou a učení se od odborníků a zkušených manažerů z týmu (mentoring i koučování). Zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí, Programy pro talenty a budoucí manažery.
JSME JEDEN KOLEKTIV - Pořádáme akce pro naše zaměstnance (sportovní hry i Vánoční večírek)
UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Želetavská 1525/1Praha 4
Česká republika
Kontaktní osoba:
Pavlína Procházková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství