‍️ Konzultant zákaznického servisu ‍️ Brno

Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno

Plat: 43000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

A co od Vás potřebujeme?
* plynulá angličtina a němčina
* schopnost pracovat remote
* stabilní internetové připojení
* možnost zúčastnit se počátečního 10 týdenního školení v Brně!

Nabízíme

A co Vám můžeme nabídnout na oplátku?
* stravenky
* kartu Benefit
* slevy na letenky
* Multisportka
* příspěvek na jazykové kurzy
* firemní terapeut / psycholog
* a mnoho dalšího...

Takže pokud rádi komunikujete s lidmi, zákazník je pro Vás na prvním místě a chcete pracovat v globálním prostředí, zašlete nám svůj životopis v angličtině! Těšíme se!

Náplň práce

Přidejte se k našemu týmu jako konzultant zákaznického servisu!
Jsme zavedená společnost se 7 pobočkami po celém světě. Pyšníme se zákaznickými službami v té nejlepší kvalitě, a to pro leteckou společnost s působností v Německu, Itálii a středný a východní Evropě.
Pozice Customer Service Consultant:

Jako náš konzultant budete tím prvním, s kým budou zákazníci komunikovat. Vaší náplní práce bude zpracování rezervací, správu zrušení letů a usnadňování online odbavení.

A co tedy budou Vaše klíčové odpovědnosti?
* efektivní řešení zákaznických dotazů a problémů
* plynulá komunikace v angličtině a němčině
* spolupráce s týmem v dynamickém prostředí
* komunikace se zákazníky přes telefon, e-mail a chat


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Karolína Pavlišová