Obchodní referent / referentka - prodejce Komárov u Hořovic (pracovní cesty i letecky po celém světě)
Volná místa obchod a prodej Komárov u Hořovic (pracovní cesty i letecky po celém světě)
Lokalita pracoviště:
Komárov u Hořovic (pracovní cesty i letecky po celém světě),
Středočeský
Vloženo před 17 dny
Vloženo před 17 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• min. SŠ s praxí - technické nebo obchodní zaměření• obchodní praxe ve strojírenském prostředí min. 3 roky
• aktivní znalost AJ (slovem i písmem - zejména věci technické a obchodní)
• schopnost čtení v technických výkresech
• znalost obchodního jednání
• výborné komunikační dovednosti
• reprezentativní vystupování
• ŘP sk. B - řízení osobního automobilu po Evropě (časté pracovní cesty i letecky po celém světě)
Výhodou:
• 1 další světový jazyk
Nabízíme
• práci na HPPBenefity:
• mobilní telefon
• příspěvek na stravování
• flexibilní začátek/konec pracovní doby
• notebook
• příspěvek na penzijní/životní připojištění
• 5 týdnů dovolené
• věrnostní odměny
Základní mzda: 35 000 Kč/měsíc + bonusy dle kolektivní smlouvy a po zapracování bonusy z uzavřených smluv.
Místo práce: centrála - Buzulucká 108, 267 62 Komárov u Hořovic
• časté pracovní cesty i letecky po celém světě
Termín nástupu: ihned / dle dohody
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: jana.kominkova@buzuluk.cz
Pro bližší informace volejte na tel.: 734 786 693, 311 575 501 - Jana Komínková.
Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 12. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
Náplň práce
Buzuluk a.s. - globální dodavatelem gumárenských strojů.Více informací o společnosti naleznete na www.buzuluk.eu.
Náplň práce:
• příprava nabídek pro české a zahraniční zákazníky (v angličtině)
• komunikace se zákazníky (tuzemské i zahraniční)
• koordinace svěřených zakázek mezi zákazníkem a námi (konstrukce, výroba, nákup)
• obchodní korespondence (e-maily denně, příprava kontraktů)
• vyřizování interní administrativy
• podílení se na úpravě www stránek a případná příprava podkladů pro katalogy
• účast na veletrzích a výstavách
Po zapracování:
• aktivní obchodní jednání se zákazníky (dohadování ceny a ostatních obchodních podmínek jako platební podmínky, termíny, záruky, atd.)
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství