Obchodní referent / referentka - prodejce Komárov u Hořovic (pracovní cesty i letecky po celém světě)

Volná místa obchod a prodej Komárov u Hořovic (pracovní cesty i letecky po celém světě)

Lokalita pracoviště: Komárov u Hořovic (pracovní cesty i letecky po celém světě), Středočeský
Vloženo před 17 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• min. SŠ s praxí - technické nebo obchodní zaměření
• obchodní praxe ve strojírenském prostředí min. 3 roky
• aktivní znalost AJ (slovem i písmem - zejména věci technické a obchodní)
• schopnost čtení v technických výkresech
• znalost obchodního jednání
• výborné komunikační dovednosti
• reprezentativní vystupování
• ŘP sk. B - řízení osobního automobilu po Evropě (časté pracovní cesty i letecky po celém světě)

Výhodou:
• 1 další světový jazyk

Nabízíme

• práci na HPP

Benefity:
• mobilní telefon
• příspěvek na stravování
• flexibilní začátek/konec pracovní doby
• notebook
• příspěvek na penzijní/životní připojištění
• 5 týdnů dovolené
• věrnostní odměny

Základní mzda: 35 000 Kč/měsíc + bonusy dle kolektivní smlouvy a po zapracování bonusy z uzavřených smluv.

Místo práce: centrála - Buzulucká 108, 267 62 Komárov u Hořovic

• časté pracovní cesty i letecky po celém světě

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: jana.kominkova@buzuluk.cz

Pro bližší informace volejte na tel.: 734 786 693, 311 575 501 - Jana Komínková.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 12. 5. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Náplň práce

Buzuluk a.s. - globální dodavatelem gumárenských strojů.

Více informací o společnosti naleznete na www.buzuluk.eu.

Náplň práce:
• příprava nabídek pro české a zahraniční zákazníky (v angličtině)
• komunikace se zákazníky (tuzemské i zahraniční)
• koordinace svěřených zakázek mezi zákazníkem a námi (konstrukce, výroba, nákup)
• obchodní korespondence (e-maily denně, příprava kontraktů)
• vyřizování interní administrativy
• podílení se na úpravě www stránek a případná příprava podkladů pro katalogy
• účast na veletrzích a výstavách

Po zapracování:
• aktivní obchodní jednání se zákazníky (dohadování ceny a ostatních obchodních podmínek jako platební podmínky, termíny, záruky, atd.)



JOBSYSTEM s.r.o.

Lucemburská 2136/16
18600 Praha 3
Česká republika

Kontaktní osoba:
Personální asistentka   +420 721 280 719