Customer Service Specialist with Eng and DE (m/ž) Plzeň
Volná místa Plzeň Volná místa administrativa Plzeň
Lokalita pracoviště:
Plzeň,
Plzeňský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Starej se o spokojenost zákazníků e-shopu s interiérovým designem. Denně využiješ německý a anglický jazyk. Právě hledáme Specialisty zákaznického servisu s NJ a AJ (m/ž).náplň práce
* poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
* budete s profesionálním přístupem řešit dotazy a požadavky zákazníků - mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů týkajících se zásilek, plateb, reklamací, vrácení zboží a informací o produktech
* zákazníkům budete poskytovat užitečné tipy a doporučení - budete jim pomáhat efektivně využívat naše služby nebo kombinovat naše produkty - např. náš AI Imaginator
* orientace v portfoliu produktů a služeb a pomoc zákazníkům s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
* komunikace bude v angličtině a němčině se zákazníky především v německy mluvících zemích
* budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími kolegy
* komunikace bude probíhat především prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonáty
co vám nabídneme
* práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete denně aktivně používat cizí jazyk
* možnost home office (3dny/týden)
* možnost zaměstnání na částečný úvazek
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na stravování
* občerstvení na pracovišti - káva, čaj, celodenní hydratace a pravidelný přísun ovoce
* přátelský kolektiv a kolegy, kteří vás podpoří
* neformální pracovní prostředí
* firemní akce - na Vánoce, letní grilování a mnoho dalšího
co od vás očekáváme
* určitě potřebujeme Vaší empatii a milý přístup k zákazníkovi, samostatnost i týmovost
* plynulá komunikace v angličtině a němčině je must have
* baví Vás komunikovat po telefonu
* schopnost efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
* zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou
* denní práce s MS Office (Outlook, Excel, Word)
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a vše společně probereme
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Budeme se na Vás těšit.
Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 15Praha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Kristýna Karásková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství