Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav

Volná místa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Volná místa Brandýs nad Labem-Stará Boleslav

Inzerát z úřadu práce (29224180759)
Plat: 21710 - 31820 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Masarykovo náměstí, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Středočeský
Aktualizováno před 19 dny

Společnost MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV hledá vhodného kandidáta na pozici Úředník/úřednice - referent/ka oddělení správy majetku odboru investic a správy majetku měú brandýs nad labem-stará boleslav.

Popis pracovní pozice

Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody.

Charakteristika vykonávané práce: komplexní zajišťování správy majetku města, výkon samosprávy na úseku pohřebnictví.
Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/REFERENT OSM do 06.05.2024.
Povinné náležitosti písemné přihlášky zájemce: jméno a příjmení uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče; příp. další kontaktní spojení na uchazeče, tj. telefon, e-mail. Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se vykonávaných činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Kvalifikační předpoklady vzdělání pro výkon práce v 9. platové třídě: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Jiné požadavky pro vykonávanou práci: praxe v oblasti majetkové správy vítána, administrativní dovednosti, uživatelská znalost práce na PC, velmi dobré komunikační schopnosti, přesnost, spolehlivost, pečlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.

Zaměstnanecké výhody:
stabilní zaměstnání se zaručeným termínem výplaty, příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv, osobní příplatek po zkušební době, příspěvek na stravování (stravenková karta Edenred Card), 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku (Sick day), příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí a při odchodu do starobního důchodu, možnost umístění dětí zaměstnanců do mateřské školy, výborná dopravní dostupnost (pracoviště se nachází přímo v centru města), možnost úpravy pracovní doby u zaměstnanců s malými dětmi, firemní akce v podobě poznávacích výletů, práce vhodná pro absolventy, zaměstnanecké telefonní tarify.


Našli jsme podobné nabídky práce

Administrativní pracovník

Požadujeme Zkušenosti s práci na obdobné pozici v administrativní sféře. Schopnost efektivně zpracovávat e-maily, zadávat objednávky a faktury. Preciznost a pečlivost při práci s dokumentací. Schopnost práce s běžnými...
Aktualizováno dnes

Velké Přílepy
28000 - 35000 Kč za měsíc

Administrativní pracovník ve skladu

Požadujeme Pro našeho klienta obchodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Pracovník příjmu a výdeje servisních zakázek. NÁPLŇ PRÁCE • příjem zboží k reklamaci a jeho následné zaskladnění (spojeno s manipulací i s většími...
Aktualizováno před 8 dny

Říčany
25000 - 32000 Kč za měsíc

Administrativní pracovník na prodejně - Říčany

Požadujeme Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice na prodejně v Aši....
Aktualizováno před 8 dny

Říčany
26000 - 44000 Kč za měsíc

Administrativní pracovník na prodejně - Mladá Boleslav

Požadujeme Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice na prodejně v...
Aktualizováno před 8 dny

Mladá Boleslav
26000 - 44000 Kč za měsíc

Pravidelná brigáda na pokladně Brandýs n.L. - nástup ihned

Požadujeme Plnoletost Spolehlivost Zodpovědnost Příjemné a komunikativní vystupování Nabízíme Férové jednání Možnost výběru směn (jak přes týden, tak o víkendech) V případě oboustranné spokojenosti dlouhodobou spolupráci Mzda 170 Kč/hod. ...
Aktualizováno před 5 dny

Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
170 Kč za hodinu

Office Assistant - fakturace, logistika, administrativa

Požadujeme • SŠ/VŠ vzdělání • komunikace v AJ se zahraničím v ústní a písemné podobě • PC znalosti zejména Excel Výhodou: • zkušenosti z obdobné pozice Nabízíme • práci na plný úvazek • úvodní a průběžné zaškolení • 25 dní dovolené ...
Aktualizováno před 25 dny

Brandýs nad Labem-Stará Boleslav
45000 - 50000 Kč za měsíc


MĚSTO BRANDÝS N.L.-ST.BOLESLAV

Kontaktní osoba:
Petr Obdržálek   326 909 108 nebo 602 299 954