Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky Mělník
Volná místa Mělník Volná místa administrativa Mělník
Plat: 35000 - 40000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Mělník, Středočeský
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Mělník, Středočeský
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!Náplň práce:
* Komunikace s obchodními partnery
* Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží
* Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa)
* Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb
* Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení
* Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům
* Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu
* Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.)
* Vedení evidence příchodů a odchodů zaměstnanců
* Hledání nových dodavatelů v logistice
* Plánování kapacit skladu – znalost aktuálního stavu skladu, jeho kapacity, podle toho řízení objednávek
* Kontrola příchozích faktur od dodavatelů, jestli souhlasí dodaná služba (doprava zboží), případně jestli bylo dodáno fakturované zboží – ve spolupráci s vedoucím logistického centra
Požadujeme:
* SŠ vzdělání
* Český jazyk na komunikativní úroveň
* Znalost ruského jazyka podmínkou
* Znalost anglického nebo německého jazyka podmínkou
* Zkušenosti – v oblasti nákupu, logistiky nebo administrativy
* Znalost balíčku MS Office
* Komunikativní dovednosti, organizační schopnosti
* Zodpovědnost, spolehlivost, smysl pro detail
Nabízíme:
* Stabilní pozici v malé rodinné firmě
* Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
* Atraktivní kvartální bonusy
* Příspěvek na dojíždění ve výši 5 000 Kč
* Možnost občasné práce z domova po domluvě
* Místo výkonu práce: Mělník
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Finance
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství