Obchodní asistent/ka (m/ž) Ústí nad Labem

Volná místa Ústí nad Labem Volná místa administrativa Ústí nad Labem

Lokalita pracoviště: Ústí nad Labem, Ústecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Jste pozitivně naladěná/ý, zodpovědná/ý a samostatná/ý? Rádi komunikujete a navazujete vztahy s klienty? Tak pokračujte ve čtení
na této pozici vás čeká

kontakt se současnými i novými zákazníky
následná administrativa
zadávání podkladů do systému


co vám nabídneme

pracovní doba od pondělí do pátku
25 dní dovolené, navíc 3 dny zdravotního volna
příjemné prostředí rodinné firmy
pravidelné firemní akce


co od vás očekáváme

SŠ vzdělání s maturitou
MS Office na velmi dobré úrovni
skvělé komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
komunikativní znalost angličtiny

jak se přihlásit


Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.


Randstad HR Solutions s.r.o.

Jungmannova 15
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Iveta Guerra