Asistentka personálního oddělení Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno před 4 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• minimálně středoškolské vzdělání v oboru ekonomie, managementu nebo lidských zdrojů;
• znalost pracovněprávních předpisů a procesů v oblasti náboru a personálního řízení;
• praxe v oboru personálního managementu nebo v agenturním prostředí výhodou;
• schopnost práce s MS Office a dalšími softwary pro personální správu;
• komunikační dovednosti a schopnost práce v týmu i samostatně;
• dobré organizační schopnosti a pečlivost v administrativní práci;
• znalost UKR/RJ vítaná.

Nabízíme

• mzdové hodnocení v závislosti od zkušeností.
• možnost profesního růstu a rozvoje do oblasti personálního managementu;
• příjemné pracovní prostředí v centru Prahy;
• flexibilní pracovní doba
• školení a podpora od zkušených profesionálů.

Náplň práce

• zajišťovat podporu personalistům při řešení spolupráce s partnery;
• účast při kontrolách ze správních orgánů a příprava podkladů / vyjádření a vše co s tím bude souviset;
• s pomocí právního oddělení revidovat smlouvy a dokumenty a připravovat doporučení a návrhy;
• poskytovat konzultace zaměstnancům společnosti;
• spolupracovat s ostatními odděleními společnosti a externí AK;
• ochota dělat i rutinní práci – nejedná se nám o nábor ani zajištění pers. administrativy.



DOME INNOVATION s.r.o.

Čsl. armády 864
Hostivice
Česká republika

Kontaktní osoba:
Lidiya Ignatuk