Provozní manažer Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Nizozemská ambasáda v Praze je důležitou instituci pro zlepšování diplomatických vztahů mezí Českou republikou a Nizozemskem. S více než stoletou historií posilují vztahy mezi oběma zeměmi prostřednictvím podpory obchodu, kultury, vzdělávání a inovací.

Zajímá vás, jak fungují ambasády v ČR? Chcete být v centru dění a podílet se na chodu Nizozemské ambasády? Máte plánovací, koordinační a komunikační dovednosti? Mluvíte plynně anglicky a česky, případně i holandsky? Pokud ano, tak se neváhejte přihlásit.



náplň práce
řídit oddělení pro všeobecné a konzulární záležitosti
vést zaměstnance rezidence (konzulární úředník, řidič a hospodyně)
správa financí a mzdové agendy, (včetně úhrad faktur, vedení mzdové agendy a správa hotovosti.)
správa provozních záležitostí (údržba kanceláře a rezidence)
zajišťovat IT podporu
dohlížení na konzulární činnosti, včetně poskytování služeb pro zákazníky a back office úkolů
spolupráce s různými zainteresovanými stranami, včetně českých úřadů a dodavatelů
zastupovat vedoucího konzulárního úředníka v případě potřeby
pravidelně reportovat velvyslanci

co vám nabídneme
13. plat
5 týdnů dovolené
možnost připočtení nadčasových hodin k dovolené
práce pro Nizozemské velvyslanectví
lukrativní pracovní místo v Praze 6.
možnost získat mnoho zkušeností
dlouhodobá spolupráce

co od vás očekáváme
VŠ vzdělání
AJ a ČJ na úrovni C1
zkušenosti z obdobné pozice min. 3 roky
znalost nizozemštiny, výhodou
předchozí zkušenosti s administrativou a účetnictvím (se zaměřením na mzdy)
zkušenosti s Microsoft Office (zejména s Outlook, Excel a Word), Cisco nástroji jako Jabber, AnyConnect, a People Inc (HR software od P&A Software).
zkušenosti s iPhone aplikacemi.
zájem o facility management
silné plánovací, koordinační a komunikační schopnosti

jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.


Randstad HR Solutions s.r.o.

Jungmannova 15
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Anežka Nosková