Asistent/ka | AJ | nastartuj svou kariéru Humpolec
Volná místa Humpolec Volná místa administrativa Humpolec
Plat: 40000 - 45000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Humpolec, Vysočina
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Humpolec, Vysočina
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání zakončené maturitou- Zkušenost s administrativou a velmi dobrou znalost MS Office
- Perfektní znalost angličtiny, jak v písemné, tak ústní formě, min. B2!
- Rychlost psaní „všemi deseti“
- Organizační schopnosti, pečlivost, spolehlivost a schopnost pracovat samostatně
- Flexibilitu a odolnost vůči stresu
Nabízíme
- Práce v luxusním a moderním prostředí- Zajímavé projekty, které ti přinesou cenné zkušenosti a znalosti
- Přímý kontakt s vedením společnosti a mezinárodními partnery
- Možnost učit se od zkušené kolegyně
- Bezplatné stravování formou obědů a pitný režim v rámci kanceláře
- Příspěvek na penzijní připojištění
- MultiSport karta
- Podpora dalšího vzdělávání
- Teambuildingy a další akce pro zaměstnance
Náplň práce
Asistent/ka – Výjimečná příležitost pro dynamické talenty s perfektní angličtinou!Jsi skvělý v organizaci, umíš si poradit v náročných situacích a zároveň dokážeš efektivně pracovat pod tlakem? Máš chuť se rozvíjet v prostředí, kde se velké projekty stávají realitou? Pokud k tomu všemu hovoříš skvěle anglicky, možná právě na tebe čeká jedinečná šance!
Hledáme spolehlivého ASISTENTA nebo ASISTENTKU pro úspěšnou společnost s mezinárodním dosahem. Tahle práce je nejen výzva, ale i skvělá škola, kde se naučíš vše potřebné pro rozvoj své kariéry v businessu.
Budeš úzce spolupracovat se zkušenou kolegyní a postupně si osvojíš všechny potřebné dovednosti, které ti umožní samostatně řešit úkoly a zvládat každodenní výzvy. Připrav se na luxusní pracovní prostředí a zajímavé projekty :)
Čeká tě u nás velmi pestrá náplň práce:
- Zajišťování administrativní podpory – vyřizování e-mailů, komunikace v anglickém jazyce
- Plánování programu – organizace schůzek, rezervace hotelů a restaurací, zajišťování letenek, komunikace s piloty
- Komunikace napříč firmou i se zahraničními pobočkami, organizace úkolů a sledování termínů
- Podpora v oblasti business developmentu – příprava podkladů pro jednání, koordinace s místními týmy, práce s databázemi
- Zapojení do náboru nových zaměstnanců na manažerské pozice – komunikace s agenturami a kandidáty
- Ad hoc úkoly podle požadavků nadřízeného – překlady, rešerše, soukromé záležitosti
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o.
Žižkova 1683/13Jihlava
Česká republika
Kontaktní osoba:
Veronika Dobrovolná
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství