Exportní specialista (seniorská pozice) home office Rychnov nad Kněžnou okres

Volná místa obchod a prodej Rychnov nad Kněžnou okres

Lokalita pracoviště: Rychnov nad Kněžnou okres, Královéhradecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

VŠ/SŠ vzdělání nejlépe v technickém nebo stavebním směru. Velmi dobrá znalost angličtiny je podmínkou pro zařazení do VŘ. Dobrá uživatelská znalost PC - MS Office (Word, Excel). Organizační a komunikační schopnosti, pečlivost ve vedení administrativní agendy. Uvítáme praxi v obdobném oboru. ŘP B. M/Ž.

Nabízíme

K základní mzdě pravidelné osobní ohodnocení. Další bonusy závislé na hospodaření společnosti. Plný home office a nástroje umožňující práci z domu, služební automobil i k soukromým účelům. Přátelský kolektiv a stabilní zázemí. Produktová školení. Jazyková výuka. Velmi štědrý benefitní systém. Dotované stravování, slevy na vybrané druhy výrobků. Mobilní telefon, notebook. Zdravotní připojištění, kafetérie, firemní akce a je toho daleko víc....

Náplň práce

Průzkum zahraničního trhu - akviziční činnost.
Denní komunikace se zákazníky – zpracování poptávek včetně informací o nestandardních výrobcích.
Komunikace s odděleními napříč firmou – zákaznickým servisem, plánováním výroby, logistikou, kvalitou.
Zajišťování administrativy v rámci exportu – aktualizace adresářů, ceníků, distribuce všeobecných informací.
Řešení reklamací (opět v rámci exportu).
Reporting + zaznamenávání všech činností a získaných informací do CRM.


Personal Consult s.r.o.

Kontaktní osoba:
Lucie Kloučková   774 58 48 28