Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 35000 - 45000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Láká Vás výzva budování krásy v dynamickém vlasovém průmyslu? Je administrativa, kreativita a obchodní duch součástí Vaší DNA? Potom hledáme právě Vás! Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme pozici Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu pro retail oddělení.

Práce v pulzujícím a dynamickém kolektivu, skvělé značky, možnost osobního rozvoje a budování kariéry v nadnárodní společnosti je to, co Vám společnost může nabídnout. Neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Můžete být součástí společného plnění nových ambiciózních výzev.

Vaše náplň práce:
* Administrace nabídek a zalistování nových značek a produktů na platformách Marketplace (Allegro, Kaufland apod.)
* Komunikace s expedicí a se zákazníky, řešení dotazů a případných reklamací
* Kontrola objednávek a řešení případných nesrovnalostí ve spolupráci s oddělením péče o zákazníky
* Budování povědomí o značkách a podpora marketingových aktivit
* Spolupráce na přípravě marketingových aktivit (kampaně na Marketplace platformách, newslettery, cenové akce)
* Úzká spolupráce s ostatními členy týmu na dosahování prodejních výsledků
* Komunikace a spolupráce s kolegy v zahraničí (komunikace v angličtině, němčina výhodou, není podmínkou)
* Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera

Očekáváme:
* Zkušenosti na administrativně obchodní či obdobné pozici velkou výhodou
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace se zahraničními kolegy z centrály v Německu, německý jazyk výhodou
* Dobrá znalost MS Office (zejména PowerPoint, Excel – na úrovni kontingenční tabulky, funkce SUMA, PRŮMĚR, POČET, DNES, SVYHLEDAT, KDYŽ apod.)
* Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
* Zodpovědný přístup k práci
* Schopnost důsledně plnit zadané úkoly
* Zkušenosti v oblasti e-commerce

Nabízíme:
* Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou, mladý dynamický kolektiv
* Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
* Možnost kariérního růstu až na pozici Key Account Managera
* Nástupní plat 35 000 – 40 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
* Roční bonusy
* Stravenky dotované ze 100 % zaměstnavatelem
* Multusport karta 100% hrazená zaměstnavatelem
* 5 týdnů dovolené, 3 sick days
* Možnost občasné práce z domova
* Občerstvení na pracovišti
* Laptop, firemní telefon i pro osobní použití
* Příspěvek na sport, vzdělávání po zkušební době
* Slevy na firemní produkty
* Firemní akce – školení, teambuildingy, večírky
* Moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant