Specialista/ka Zákaznického centra České Budějovice
Volná místa České Budějovice Volná místa bankovnictví a finanční služby České Budějovice
Lokalita pracoviště:
České Budějovice,
Jihočeský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Baví Tě komunikovat s lidmi, ale chceš se vyhnout call centru? Jak to tedy jinak děláme my?• Pečujeme o stávající klienty banky, nevoláme studené kontakty tzn. klienti budou kontaktovat Tebe s jejich potřebami, dotazy, problémy a Ty jim pomůžeš
• Naším cílem je poradenství a pomoc klientům
• Voláme, ale také si s klienty píšeme - maily, odpovídáme na jejich dotazy v online bankingu
• Jsme zaměstnanci banky, neděláme pro nikoho externě na projektech
• Neustále se učíme a rozvíjíme
A proto nejsme operátoři nebo operátorky, my jsme specialisté a specialistky Zákaznického centra!
Proč pracovat právě pro nás?
• Protože chceš přece VÍC – víc možností, víc zkušeností, více vzdělávání, víc pracovních výzev
• Jako mezinárodní banka ti nabízíme příležitost kariérního růstu
• Uplatníš zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
• Ukážeme ti, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
• Jsme pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi
Co k tomu potřebuješ?
• Jsi komunikativní, všestranný a máš kultivovaný projev
• Pokud umíš anglicky, můžeš ji u nás využít. Pokud ne, nevadí, stačí nám čeština
• Dokážeš pracovat s PC a orientuješ se v sociálních sítích
• Máš zájem o bankovní oblast a denní kontakt s klienty
• Úspěšně jsi složil maturitní zkoušku a nebo máš dokonce VŠ
Co u nás získáš?
• Garantovaná nástupní mzda cca 34.800 CZK s progresivní garantovanou úpravou loyalty vždy po 6 a 12 měsících
• Po zkušební lhůtě – od 4. měsíce kvartální provizní balíček – vyplaceno v závislosti na výkonu v částce až 27.000 CZK
• V případě využití AJ 2.100 CZK/ měsíc
• Řadu benefitů včetně Cafeterie v částce 20.000 bodů/ rok s možností uplatnění dle tvého výběru
• Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 145 CZK/ den prostřednictvím stravenkové karty
• 25 dnů dovolené + 1 den narozeninového volna, 4 dny regenerace a sick days + příplatky a náhradní volno za práci o víkendu (svátek + neděle = 100%, sobota = 50%)
• Po zapracování možnost využití home office/ teleworking + řízené plánování směn
• K dispozici moderní technika - notebook, bezdrátové příslušenství včetně sluchátek
• Sportovní hry, Vánoční večírek, týmové off-site, skupinová setkání mimo CZ
• Zvyšování vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí banky
Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít více. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si přitom své sny.
Jste jedním z nich? Pak Vás rádi uvítáme v týmu specialistů Zákaznického centra pro UniCredit Bank - silné mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.
UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Želetavská 1525/1Praha 4
Česká republika
Kontaktní osoba:
Pavlína Procházková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství