Vedoucí strategického nákupu Jičín

Volná místa Jičín Volná místa management Jičín

Plat: 55000 - 60000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Jičín, Středočeský
Vloženo před 4 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Praxe v oblasti nákupu ve výrobním prostředí min. 2 roky.

Angličtina na komunikativní úrovni je nutnost, tak jako ochota cestovat, jelikož většina dodavatelů je ze zahraničí (cesty nejsou pravidelné, ale v rámci roku se jich pár naskytne (dodavatelé převážně v Německu, ale i Korea, Indie či Vietnam)

Práce s PC: MS Office uživatelsky – Word, Excel, Power Point, Outlook, znalost systému Navision výhodou, Internet

ŘP sk. B

znalost normy a požadavků ISO 9001:2000

Manažerské schopnosti, organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost, chuť a aktivní snaha se neustále vzdělávat

Aktivní přístup člověka žijícího v prostředí nákupu.


Nabízíme

Nástup možný ihned nebo dle dohody

PP na dobu neurčitou

Mzda: 55-60 000 Kč hrubého

Místo bez podřízených, běžné nákup provádí pracovnice zakázkového centra (materiáloví disponenti), nicméně je zde možnost růstu na pozici ředitele nákup, což je správa oddělení zakázkového a logistiky, každé z oddělení má své vedoucí, jde tedy spíše o dohled.

Služební mobil a notebook, sl. vůz pro sl.účely k dispozici, sl. vůz i pro souk. účely až na pozici ředitele

Náplň práce

Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.

Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.

Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.

Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.

Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.

Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.

Účastní se meetingů a jednání.

Podílí se na projektech a projektovém řízení

Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů

Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.

Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.

Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.

Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.

Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.

Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.

Účastní se meetingů a jednání.

Podílí se na projektech a projektovém řízení

Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů


FreeCon s.r.o.

Dělnická 363/12
Proboštov
Česká republika

Kontaktní osoba:
Jiří Miča   +420 731 488 853