Legal Assistant Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.
Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.
Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.
Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.
Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.
Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.
Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.
Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.
Nabízíme
25 dní dovolené a 3 sick days ročně.Stravenkový paušál.
Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).
Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.
Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.
Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.
Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.
Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.
Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.
Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.
Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Andrea Mitisková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství