Provozní manažer v logistice Nehvizdy
Volná místa Nehvizdy Volná místa management Nehvizdy
Lokalita pracoviště:
Nehvizdy,
Středočeský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Náš klient je menší logistická firma s deseti zkušenými řidiči, která se specializuje na přepravu pro dlouhodobého hlavního klienta. Ambice však sahají dál. Hledáme Provozního manažera, který se společností bude růst, přinese nové nápady a pomůže rozšířit pole působnosti.Máte zkušenosti z oblasti logistiky a chuť vést společnost podle vlastních představ? Chcete mít volnost a možnost seberealizace v prostředí, kde Vaše rozhodnutí skutečně něco změní? Pak hledáme právě Vás!
co bude Vaší náplní práce?
* Budování společnosti: Strategický rozvoj firmy – přivádění nových klientů, rozšiřování spolupráce a nastavování procesů pro efektivní růst.
* Provozní řízení: Zajištění plynulého chodu firmy, organizace přeprav a vedení týmu řidičů a další denní úkoly.
* Realizace vlastních nápadů: Máte volné ruce k tomu, abyste z firmy vytvořili úspěšnou logistickou značku.
* Partnerství s majitelkou: Spolupráce na všech klíčových rozhodnutích a strategiích.
proč by Vás tato pozice mohla zaujmout?
* Volnost a autonomie: Budete mít prostor dělat věci po svém a ovlivňovat směr, kterým se firma vydá.
* Flexibilita: Sami si nastavíte, jak nejlépe dosáhnout svých cílů.
* Seberealizace: Máte možnost být u zrodu větší firmy a stát se její klíčovou osobností.
* Významný vliv: Vaše práce bude mít přímý dopad na rozvoj společnosti.
* Rodinná atmosféra: Pracujeme v menším týmu, kde má každý své místo a slovo.
co vám nabídneme
* Prostor pro realizaci Vašich vizí a nápadů.
* Možnost budovat úspěšnou firmu od základu a být klíčovou součástí jejího příběhu.
* Flexibilní pracovní prostředí s důrazem na důvěru a výsledky.
* Motivační finanční ohodnocení a benefity podle dohody.
co od vás očekáváme
* Zkušenosti z oblasti logistiky nebo řízení provozu, ideálně v podobném typu firmy.
* Kontakty a znalosti trhu, které Vám usnadní oslovit nové klienty.
* Chuť převzít odpovědnost za celý chod firmy a odvahu hledat nové cesty k růstu.
* Schopnost vést tým, organizovat provoz a současně přemýšlet strategicky.
* Samostatnost, kreativitu a proaktivní přístup.
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Randstad HR Solutions s.r.o.
Jungmannova 15Praha 1
Česká republika
Kontaktní osoba:
Erika Balejová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství