Referent/ka obchodu a logistiky Hradec Králové
Volná místa Hradec Králové Volná místa administrativa Hradec Králové
Lokalita pracoviště:
Hradec Králové,
Královéhradecký
Aktualizováno včera
Aktualizováno včera
Popis pracovní pozice
Požadujeme
USO (maturita), praxe v logistice nebo obchodu 1-2 roky, alespoň částečná znalost AJ popř. NJ velkou výhodou, znalost MS Windows a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), znalost ekonomického software výhodou;hledáme někoho spolehlivého, pečlivého v administrativní agendě a plnění svěřených úkolů, ochotného učit se novým věcem
Nabízíme
Různorodá práce ve stabilní, obchodně-výrobní společnosti.Nástupní mzda v závislosti na znalostech a praxi.
Nástup možný ihned/dohodou.
Náplň práce
Cenové poptávky (aktualizace cen od schválených dodavatelů).Cenové nabídky (tvorba cenových nabídek), komunikace se zákazníky.
Zpracovávání objednávek:
Přijaté objednávky (přijetí objednávek a jejich registrace v systému).
Vydané objednávky (vygenerování realizovaných objednávek).
Import zboží (výběr přepravce, dle přijatých nabídek), komunikace s přepravci (poskytnutí informací o přepravovaném zboží).
Expedice zboží (spolupráce při expedici zboží zákazníkům – zadání přepravy přepravci).
Personal Consult s.r.o.
Kontaktní osoba:
Alena Lhotáková
777 136 052
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí