HR administrátor s NJ (m/ž) Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* SŠ vzdělání v oboru financí, účetnictví, HR nebo příbuzném oboru.
* Minimálně 2 roky praxe v nadnárodní korporaci, ideálně v rámci EMEA oblasti.
* Výborný smysl pro detail a přesnost.
* Silné analytické a organizační schopnosti.
* Aktivní znalost němčiny a angličtiny slovem i písmem.
* Zkušenosti s řešením konfliktů a proklientský přístup.

Nabízíme

* Mezinárodní prostředí: budete pracovat v rámci regionů EMEA a APAC, což přináší různorodé výzvy a zkušenosti napříč kulturami a legislativami.
* Klíčová role v organizaci: tato pozice má přímý dopad na kvalitu dat pro výpočet mezd, správné fungování docházkových systémů a celkovou spokojenost zaměstnanců – vaše práce je opravdu vidět.
* Možnost zlepšovat procesy: máte prostor aktivně přicházet s návrhy na zlepšení systémů a procesů, což umožňuje ovlivnit efektivitu celé firmy.
* Spolupráce napříč týmy: budete úzce spolupracovat s HR, IT i vedením společnosti – ideální příležitost rozvíjet mezitýmovou komunikaci a vliv.
* Aktivní využívání angličtiny a němčiny je příležitostí, jak si jazyk dále zlepšit a zároveň být cenným článkem týmu.
* Smlouva na dobu určitou - 6 měsíců s možností prodloužení.
* Home office - 3 dny v kanceláři, 2 dny doma.
* Práce pod personální společností Hofmann.

Náplň práce

Do mezinárodního týmu hledáme HR administrátora pro oblast péče o německy mluvíce zaměstnance napříč světem. Budete zodpovědní za efektivní správu docházkových systémů a podporu souladu s legislativními požadavky v rámci regionů EMEA a APAC. Tato role je klíčová pro zajištění přesnosti docházky, optimalizaci procesů a podporu zaměstnanců.
* Správa a údržba docházkových systémů, včetně záznamu odpracovaných hodin, přesčasů a dovolených.
* Sledování a vyhodnocování docházky zaměstnanců – příchody, odchody, přestávky.
* Zajištění integrity dat a řešení nesrovnalostí v záznamech.
* Spolupráce s HR IT na integraci nových systémů a implementaci změn vyplývajících z legislativy.
* Odpovědi na dotazy zaměstnanců ohledně docházky a dovolené.
* Školení zaměstnanců a manažerů na používání docházkových systémů.
* Zajištění důvěrnosti dat a osobních informací.
* Aktivní přístup k řešení problémů a zajištění spokojenosti zaměstnanců.


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Ivana Zdráhalová