Specialista zákaznické péče pro developerské projekty Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Vloženo dnes
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme Specialistu/ku zákaznické péče pro prémiové projekty!Jste člověk, který rád pečuje o hladký proces od podpisu smlouvy až po předání klíčů? Hledáme právě vás! Vaší rolí bude být styčným bodem mezi klienty a naším obchodním týmem, zajistit skvělou zákaznickou zkušenost a podílet se na realizaci moderních rezidenčních i komerčních projektů.
Máte zkušenosti v realitním developmentu nebo financích? Chcete být klíčovou součástí prémiových projektů? Pak nám dejte o sobě vědět – společně můžeme budovat budoucnost kvalitního bydlení!
Máte praxi v oblasti realitního developmentu a financích.
Znáte procesy spojené s koupí nemovitosti, bankovní financování a smluvní dokumentací.
Máte vynikající organizační schopnosti a dokážete řídit více procesů současně.
Umíte jednat s klienty, jste komunikativní a máte profesionální vystupování.
Samostatnost, proaktivní přístup a smysl pro detail jsou pro Vás samozřejmostí.
Výhodou je znalost CRM systémů a realitních procesů.
Nabízíme
Spolupráci na plný pracovní úvazek se stabilní českou společností, která působí na trhu od roku 2002.Férovou odměnu.
Možnost osobního i profesního růstu.
Zajímavou a rozmanitou práci v dynamickém týmu.
Firemní a teambuildingové akce.
Příspěvek na kartu Multisport.
25 dnů dovolené.
3 Sick day.
Občerstvení na pracovišti.
Vitamínové pátky.
Moderní nové kanceláře.
Firemní snídaně.
Dog friendly kancelář.
O2 individuální tarif.
Home office.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Koordinace zákaznické péče – provázení klientů celým procesem koupě nemovitosti.Správa smluvní dokumentace – dohled nad přípravou rezervačních smluv, kupních smluv a financováním.
Dohled nad podpisovými procesy – organizace podpisových dnů a administrativy spojené s převodem vlastnictví.
Podpisy smluv a bankovní komunikace – Komunikace s klienty ohledně jejich financování.
Řešení eskalací – komunikace s klienty v případě nestandardních situací.
Spolupráce s právním, finančním a projektovým oddělením.
Komunikace a koordinace klientských úprav.
Koordinace předání jednotek klientům (předpřejímky, převzetí).
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Valentína Pavlíková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí