Category Management Shop- čerpací stanice Praha
Volná místa Praha Volná místa obchod a prodej Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Hledáme schopného a samostatného specialistu pro řízení každodenního provozu shop businessu na čerpacích stanicích v rámci sítě v ČR. Cílem je aplikace mezinárodních standardů a současný rozvoj nových řešení, která povedou ke zvýšení efektivity obchodního provozu.Součástí pozice je odpovědnost za finanční plánování a kontrolu rozpočtu, fakturaci i řízení nákladů. Dále očekáváme pokročilé vyjednávací a nákupní dovednosti se zaměřením na optimalizaci nákladů, maximalizaci příjmů a efektivní správu portfolia a promoakcí.
Důležitá je také schopnost efektivní spolupráce s interními i externími partnery a budování profesionálních vztahů napříč celou organizací.
VŠ vzdělání (ekonomie, management, obchod)
Min. 2–3 roky odborné praxe (výhodou je zkušenost v oblasti produktového nebo kategoriálního managementu)
Plynulá čeština (C2)
Pokročilá znalost angličtiny (ústně i písemně)
MS Office (zejména Excel, PowerPoint, Word), znalost SAP výhodou
Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
Samostatnost, flexibilita, důraz na detail, organizační schopnosti
Nabízíme
Stabilní prostředí v mezinárodní společnosti s příležitostí k osobnímu i profesnímu růstuAtraktivní mzdové ohodnocení
Kariérní růst
Výbornou kávu
Přátelský kolektiv
Zástup za mateřskou dovolenou.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Rozpočet: sledování a analýza schváleného rozpočtu, reakce na odchylky, aktivní účast na plánování.Fakturace a dohadné položky: zajištění pravidelného fakturačního procesu a správy dohadných položek.
Náklady a příjmy: kontrola a analýza měsíčních výsledků, návrhy a realizace opatření.
Vyjednávání s dodavateli: dosažení bonusů dle cílové marže prostřednictvím efektivního vyjednávání.
Nákup: sledování nákupních cen, generování dodatečných příjmů, optimalizace procesů a vztahů s partnery.
Správa sortimentu: řízení KPI efektivity sortimentu, optimalizace skladby produktů, kontrola listingu.
Propagační akce: plánování, kontrola a analýza promoakcí, spolupráce s marketingem, zajištění atraktivních nabídek.
Věrnostní programy: správa věrnostních kampaní (např. MyStation), analýza nákladů a výnosů, návrhy zlepšení.
Category Management: řízení kategorie dle standardního CATMAN procesu.
Layout a standardy: příprava plánů přestaveb, optimalizace regálového prostoru, tvorba lokálních standardů.
Planogramy: tvorba a implementace planogramů pomocí nástroje Spaceman, kontrola jejich zavedení na pobočkách.
Cenotvorba: spolupráce na cenové politice, monitoring elasticity a revize koncových cen produktů.
Spolupráce: aktivní komunikace s interními odděleními, čerpacími stanicemi i dodavateli.
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Lenka Pružinová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí