Koordinátor zákaznických objednávek Plzeň

Volná místa Plzeň Volná místa obchod a prodej Plzeň

Lokalita pracoviště: Plzeň, Plzeňský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Máte SŠ vzdělání
* Domluvíte se anglicky – ústně i písemně (NJ je výhodou)
* Umíte pracovat v MS Office (hlavně Excel)
* Umíte řešit situace s rozvahou a zůstat klidní i pod tlakem
* Máte dobrý přístup k zákazníkům a umíte komunikovat napříč týmy
* Výhodou praxe z oblasti logistiky nebo zákaznického servisu

Nabízíme

Máte dobré organizační schopnosti, umíte komunikovat a vyhovuje Vám práce v prostředí logistiky a výroby? Baví vás hledat řešení, být v kontaktu se zákazníky a koordinovat procesy od objednávky až po expedici? Pokud jsou Vaše odpovědi ANO, pošlete nám svůj životopis.

Stabilní společnost hledá posilu na pozici KOORDINÁTOR ZÁKAZNICKÝCH OBJEDNÁVEK!

* 25 dní dovolené
* 3 dny sick days
* Příspěvek na stravu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Příspěvek na dopravu
* Zaměstnanecké tarify
* Kariérní růst

* Místo výkonu práce: Rokycany

Náplň práce

* Zpracování zákaznických požadavků a jejich zadávání do systému
* Plánování a koordinace vývozů podle požadavků zákazníků
* Správa údajů v zákaznických portálech
* Spolupráce s dopravci a interní logistickou sítí
* Dohled nad stavem zásob a zajištění plynulého toku materiálu
* Komunikace napříč firmou – výroba, plánování, kvalita i nákup
* Podílení se na řešení nestandardních situací a reklamací
* Příprava dokumentace k vývozu zboží (např. celní podklady)
* Tvorba přehledů a hodnocení zákaznického servisu pro vedení
* Podpora při interních auditech


Advantage Consulting, s.r.o. Praha

Kontaktní osoba:
Petra Foučková