Mzdová účetní s přesahem do HR – flexibilní pracovní doba! #2557 Velké Meziříčí

Volná místa Velké Meziříčí Volná místa administrativa Velké Meziříčí

Lokalita pracoviště: Velké Meziříčí, Vysočina
Vloženo před 4 dny

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• zkušenosti se mzdovou a personální agendou min. 5 let, ideálně ve výrobní firmě.
• min. středoškolské vzdělání (např. ekonomické či podobně zaměřené)
• lidský přístup, důvěryhodnost a empatii – prostě někoho, kdo má rád práci s lidmi
• inovativní myšlení – pokud Vás baví hledat nové způsoby, jak si práci zjednodušit, budeme nadšení
• schopnost komunikovat s úřady a s kolegy
• pečlivost a samostatnou osobnost, která se v číslech neztratí,
• znalost cizího jazyka není třeba, ale např. znalost Excelu se Vám bude určitě hodit,
• chuť se neustále rozvíjet.

Nabízíme

• přátelský kolektiv na centrále ve Velkém Meziříčí i na dalších pobočkách
• flexibilní pracovní dobu s možností začátku pracovní doby od 6:00
• mzdové podmínky na základě domluvy, dle zkušeností
• 25 dní dovolené + 3 dny dovolené navíc v rámci family friendly
• odměna 2 000,-Kč za příspění k výsledkům firmy
• 15 000,- Kč do cafeterie/ročně
• vánoční odměna až 10 000,-Kč při splněných výsledcích firmy
• káva na pracovišti a milé dárky pro zaměstnance během roku
• fajn šéfovou, která ocení Vaši práci, Vaše nápady a Váš aktivní přístup
• stabilní práce v zavedené firmě, která si zakládá na kvalitě a férovém přístupu
• ideální datum nástupu je pro nás do 1.10.2025
• lokalita: Velké Meziříčí

Zašlete nám svůj životopis ještě dnes prostřednictvím kontaktního formuláře a my se Vám brzy ozveme. Nezapomeňte nám, prosím, uvést, jaké konkrétní zkušenosti z HR máte a díky nim, jaké silné HR kompetence máte. Motivační dopis jednoznačně potěší.

Náplň práce

• zpracování mezd pro cca 200 zaměstnanců: srážky, daně, nemocenské dávky, výplatní pásky - prostě všechno, co je potřeba
• personální agenda, např. pracovní smlouvy, přihlašování a odhlašování zaměstnanců u zdravotních pojišťoven
• komunikace s úřady a institucemi: zpracování statistik a reportů – nebojte, na všechno budete mít čas i podporu
• podpora kolegů: pokud někdo něco potřebuje, bude vědět, že se může obrátit právě na Vás
• výběr nových kolegů do výroby: organizace řízení a účast na pohovorech, podpora vedoucích při rozhodování
• pomoc s onboardingem nováčků: aby se u nás cítili dobře hned od prvního dne,
• výstupní rozhovory se zaměstnanci: zjišťovat, co se dá zlepšit, a předávat důležitou zpětnou vazbu do firmy,
• proaktivita a nápady vítány! Pokud Vás baví hledat cesty, jak věci dělat lépe, zefektivňovat procesy a využívat moderní nástroje (třeba AI), jste náš člověk!



Jobs Contact Personal, s.r.o.,

Křenová 69A
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Dominika Jechová