Mzdová účetní s přesahem do HR – flexibilní pracovní doba! #2557 Velké Meziříčí
Volná místa Velké Meziříčí Volná místa administrativa Velké Meziříčí
Lokalita pracoviště:
Velké Meziříčí,
Vysočina
Vloženo před 4 dny
Vloženo před 4 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• zkušenosti se mzdovou a personální agendou min. 5 let, ideálně ve výrobní firmě.• min. středoškolské vzdělání (např. ekonomické či podobně zaměřené)
• lidský přístup, důvěryhodnost a empatii – prostě někoho, kdo má rád práci s lidmi
• inovativní myšlení – pokud Vás baví hledat nové způsoby, jak si práci zjednodušit, budeme nadšení
• schopnost komunikovat s úřady a s kolegy
• pečlivost a samostatnou osobnost, která se v číslech neztratí,
• znalost cizího jazyka není třeba, ale např. znalost Excelu se Vám bude určitě hodit,
• chuť se neustále rozvíjet.
Nabízíme
• přátelský kolektiv na centrále ve Velkém Meziříčí i na dalších pobočkách• flexibilní pracovní dobu s možností začátku pracovní doby od 6:00
• mzdové podmínky na základě domluvy, dle zkušeností
• 25 dní dovolené + 3 dny dovolené navíc v rámci family friendly
• odměna 2 000,-Kč za příspění k výsledkům firmy
• 15 000,- Kč do cafeterie/ročně
• vánoční odměna až 10 000,-Kč při splněných výsledcích firmy
• káva na pracovišti a milé dárky pro zaměstnance během roku
• fajn šéfovou, která ocení Vaši práci, Vaše nápady a Váš aktivní přístup
• stabilní práce v zavedené firmě, která si zakládá na kvalitě a férovém přístupu
• ideální datum nástupu je pro nás do 1.10.2025
• lokalita: Velké Meziříčí
Zašlete nám svůj životopis ještě dnes prostřednictvím kontaktního formuláře a my se Vám brzy ozveme. Nezapomeňte nám, prosím, uvést, jaké konkrétní zkušenosti z HR máte a díky nim, jaké silné HR kompetence máte. Motivační dopis jednoznačně potěší.
Náplň práce
• zpracování mezd pro cca 200 zaměstnanců: srážky, daně, nemocenské dávky, výplatní pásky - prostě všechno, co je potřeba• personální agenda, např. pracovní smlouvy, přihlašování a odhlašování zaměstnanců u zdravotních pojišťoven
• komunikace s úřady a institucemi: zpracování statistik a reportů – nebojte, na všechno budete mít čas i podporu
• podpora kolegů: pokud někdo něco potřebuje, bude vědět, že se může obrátit právě na Vás
• výběr nových kolegů do výroby: organizace řízení a účast na pohovorech, podpora vedoucích při rozhodování
• pomoc s onboardingem nováčků: aby se u nás cítili dobře hned od prvního dne,
• výstupní rozhovory se zaměstnanci: zjišťovat, co se dá zlepšit, a předávat důležitou zpětnou vazbu do firmy,
• proaktivita a nápady vítány! Pokud Vás baví hledat cesty, jak věci dělat lépe, zefektivňovat procesy a využívat moderní nástroje (třeba AI), jste náš člověk!
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Křenová 69ABrno
Česká republika
Kontaktní osoba:
Dominika Jechová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství