Vedoucí logistiky Vyškov
Volná místa Vyškov Volná místa logistika a doprava Vyškov
Lokalita pracoviště:
Vyškov,
Jihomoravský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro úspěšnou mezinárodní společnost, předního distributora a zpracovatele ocelových komponent (specializace na trubky a jekly různých velikostí), hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí logistiky.Vaše náplň práce:
* Vedení týmu 5 lidí a řízení logistických činností
* Koordinace dodavatelského řetězce
* Zodpovědnost za řízení skladových operací
* Optimalizace procesů (identifikace a implementace zlepšení v logistických procesech za účelem snížení nákladů, zvýšení efektivity)
* Analýza a reporting KPI – sledování a vyhodnocování výkonnosti logistických operací, příprava report, doporučení pro zlepšení
* Zajištění dodržování předpisů – odpovědnost za dodržování právních předpisů, ISO dokumentace
* Spolupráce s ostatními odděleními – sklad, obchod, nákup, finance
* Správa logistických nákladů – sledování a řízení nákladů spojených s logistickými operacemi a hledání možností pro jejich optimalizaci
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání v oboru logistiky nebo příbuzném oboru
* Minimálně 3 roky zkušeností v oblasti logistiky
* Dobré znalosti logistických procesů, dodavatelského řetězce, skladování, distribuce, dopravy
* Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (komunikace s mateřskou společnosti v Holandsku)
* Dobrou znalost Excelu (zpracování velkého množství dat), znalost SAP výhodou
* Vynikající organizační a komunikační dovednosti
* Schopnost analyzovat data a navrhnout efektivní řešení k optimalizaci procesů
* Orientaci v právních předpisech týkajících se dopravy a logistiky
Nabízíme:
* Zázemí silné, mezinárodní společnosti s přátelským kolektivem lidí
* Možnost profesního rozvoje a vzdělávání podporované společností (odborná školení, angličtina)
* Smlouvu na dobu neurčitou, plný úvazek
* Motivační finanční ohodnocení, věrnostní bonus
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost občasné práce na home-office
* 25 dní dovolené, sick days
* Firemní, sportovní a zábavné akce
* Kanceláře: Vyškov (bezproblémové parkování před kanceláří)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství