Obchodně technický zástupce -západní Čechy Karlovy Vary

Volná místa Karlovy Vary Volná místa administrativa Karlovy Vary

Lokalita pracoviště: Karlovy Vary, Karlovarský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Obchodní zkušenosti – máš za sebou prodeje nebo jinou obchodní činnost, ideálně v technickém či B2B prostředí
* Řidičský průkaz sk. B 
* Výborné komunikační dovednosti – nebojíš se navazovat nové kontakty a budovat vztahy
* Technická zdatnost – znalost MS Office a zkušenost s CRM systémy je výhodou
* Organizační schopnosti – umíš si efektivně organizovat práci a pracovat samostatně
* Zájem o techniku – orientace v oblasti průmyslové automatizace je plus, ale není podmínkou, rádi tě vše naučíme

Nabízíme

* Atraktivní finanční ohodnocení – základní mzda + provize (nástupní mzda od 50 000 Kč, dle zkušeností)
* Práce, která má smysl – samostatná pozice s vysokou mírou zodpovědnosti
* Flexibilitu – služební auto, mobil, notebook, možnost práce z domova
* Skvělé pracovní podmínky – moderní vybavení, přátelský kolektiv a maximální podpora při zaškolení
* Zkrácenou pracovní dobu – 7,5 hodiny denně + 0,5 hodiny na oběd
* Pohodovou atmosféru – 22 dní dovolené + narozeninové volno, stravenkový paušál
* Benefity pro tebe i rodinu – mobilní tarif zdarma a výhodné tarify pro rodinné příslušníky, benefitní karta Pluxee 
* Možnosti profesního růstu – školení, kurzy a šance na kariérní posun v technickém oboru


Pokud tě tato nabídka oslovila a chceš být součástí stabilní firmy s možností růstu, ozvi se nám! Čekáme na tvou odpověď a rádi tě přivítáme v našem týmu.

Náplň práce

Chceš mít možnost kombinovat obchodní dovednosti s technikou a pomáhat firmám v oblasti průmyslové automatizace růst? Tato pozice je pro tebe!
Hledáme dynamického Account Managera, který má obchodního ducha a chce se podílet na úspěchu průmyslových společností v západních Čechách. Pokud tě baví vyhledávat nové příležitosti, rozvíjet vztahy a zároveň pracovat s moderními technologiemi, čti dál!

Co bude tvým úkolem?
* Rozvíjet vztahy s existujícími i novými zákazníky – budeš jejich partnerem v oblasti průmyslové automatizace a hledat pro ně ta nejlepší řešení
* Prodej technických produktů a služeb – od elektronických dílů až po komplexní řešení, jako je diagnostika sítí, opravy, software a sběr dat
* Identifikace potřeb zákazníků a aktivní hledání nových obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
* Spolupráce s týmem a zajištění, že všechny důležité informace a obchodní cíle jsou správně zaznamenány v CRM systému
* Práce převážně z domova a na cestách – užiješ si flexibilitu, ale i osobní setkání s klienty, občasné schůzky v sídle firmy


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Lucie Novotná