Office Manager - služební auto i k soukromým účelům Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Plat: 60000 - 90000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 9 dny
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Vloženo před 9 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Máš organizační talent, zvládáš multitasking a nezalekneš se zodpovědnosti? Hledáme právě tebe! Budeš pravou rukou vedení, koordinovat chod nově otevřené kanceláře, komunikovat s partnery a podílet se na rozvoji projektů i firemní kultury.Tvojí každodenní náplní práce bude:
• Zajištění kompletního chodu a řízení kanceláře včetně provozu recepce
• Plánování schůzek a správa časového harmonogramu jednatele ve spolupráci s asistentkou z mimopražské pobočky
• Vyřizování a správa e-mailové a telefonické komunikace
• Organizace služebních cest
• Administrativní podpora týmu – evidence docházky, správa pracovních cest, objednávky kancelářských potřeb, rezervace zasedacích místností, organizace porad a schůzí
• Zajištění komunikace s úřady, obchodními partnery a dodavateli
• Zpracování podkladů pro projekty
• Koordinace a odborné konzultace v rámci realizace projektů
• Podpora při provádění kontrol a auditů
• Správa obsahu na sociálních sítích, komunikace a podpora marketingových aktivit
• Archivace a revize dokumentace
Co se od tebe očekává?
• Zkušenost na obdobné pozici
• Velmi dobrá znalost MS Office (zejména PowerPoint a Excel)
• Praxe se správou elektronické pošty, datové schránky
• Zkušenost s prací se sociálními sítěmi, s firemní propagací a komunikací
• Dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem podmínkou, znalost německého jazyka výhodou
• Samostatnost, pečlivost, časová flexibilita a rychlé rozhodování
• Výborné komunikační schopnosti
• ŘP sk. B - aktivní řidič
Na co se můžeš těšit?
• Služební vůz i pro soukromé účely
• Notebook a telefon
• Zaškolení a zaučení v interních systémech
• 5 týdnů dovolené
• Stravenkový paušál
Kancelář je na Praze 2 a nastoupit můžeš již 1.7.2025.
Pokud tě tato pracovní pozice zaujala, neváhej a pošli mi životopis. Ráda tě provedu výběrovým řízením.
CIE development s.r.o.
Koterovská 2827/152Plzeň
Česká republika
Kontaktní osoba:
Dana Neumannová
+420 725 904 808
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství