Facility Manager / Správce budov (m/ž) Praha 2, Nové Město
Volná místa administrativa Praha 2, Nové Město
Lokalita pracoviště:
Praha 2, Nové Město,
Hlavní město Praha
Vloženo před 8 dny
Vloženo před 8 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• Středoškolské vzdělání, výhodou technická znalost správy budov• Minimální praxe 5 let v technicko administrativní správě
• Znalost práce na PC, výhodou znalost ekonomického programu Helios
• Zkušenost v práci s lidmi, zvládání konfliktních situací, komunikativnost, tolerance a aktivní přístup k řešení problémů
• Platové zařazení dle vyhlášky pro pracovníky ve zdravotnictví, platová třída 11. osobní ohodnocení, přípl. vedení a možnost pololet. odměn
• Výhody spojené s FKSP, příspěvek na obědy v budově, příspěvky na rekreaci, sport,
• Velmi dobré pracovní podmínky, vzdělávání v oboru
• Pracovní doba 8 hodin
Nabízíme
• Možnost stravování• Příspěvek na dovolenou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stáří
• Podpora profesního a osobního růstu
Místo práce: Na Slupi 450/4, 128 00 Praha 2, Nové Město
Termín nástupu: ihned / dle dohody
Náplň práce
Revmatologický ústavProvozujeme ústav pro výzkum a léčbu revmatických onemocnění, včetně následné rehabilitace. Poskytujeme komplexní, odbornou a superkonziliární léčebnou péči. Dále provádíme RTG, sonografické a denzitometrické vyšetření. Provozujeme laboratoře, které zahrnují obory klinická biochemie a další.
Více informací o společnosti naleznete na www.revma.cz.
Náplň práce:
• Zajištění provozu budov Revmatologického ústavu, jednání s dodavateli zajišťujícími jednotlivé činnosti chodu budov (údržba, revize, tepelné hospodářství, dodávky TUV, revize elektro, plynu, VZT a dalších technických zařízení).
• Zajištění úklidových služeb realizovaných dodavatelsky (požadavky dle smlouvy, kontrolní činnost úklidových prací, komunikace s odpovědným pracovníkem dodavatelské firmy, změny či zástupy jednotlivých uklízeček), zajištění úklidu vlastními pracovníky, jejich řízení a kontrola.
• Odpadové hospodářství RÚ.
• Organizace a kontrola zajištění činnosti strážní služby dodávané dodavatelským způsobem, komunikace s vrátnými, předávání informací ohledně denního i nočního provozu vrátenské služby, komunikace s vedoucím pracovníkem dodavatelské firmy.
• Zajištění dodávek stravy pro zaměstnance, pro pacienty smluvními firmami, jejich změny či další komunikace ohledně jídelníčků, dovozů či vydávání stravy v jídelnách RÚ.
• Zajištění a organizace autoprovozu, měsíční vyúčtování PHM, kontroly knih jízd, spolupráce s externím dodavatelem zajišťujícím autoprovoz
• Objednávky služeb, založení faktur a jejich likvidace v ekonomickém programu Helios INUVIO
• Zajišťování dalších službových požadavků provozu ústavu, klíčový systém, systém EPS, PO, BOZP ve spolupráci s technikem, telefonní ústředna, zapojení jednotlivých telefonních linek, mobilní telefony, parkovací místa apod., přípravy výběrových řízení (VZMR)
• Administrativní činnosti spojené s agendou správy budov a prostorů RÚ.
• Statistické výkazy za odpady, znečišťování vzduchu.
• Spolupráce s malým kolektivem ETÚ, zpracování jednotlivých směrnic či řádů a interních předpisů týkajících se provozu budov, jejich správy, úklidu a odpadů, apod.
• Vedení kolektivu zaměstnanců – úklid, vydávání stravy
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství