Senior účetní - práci na plný nebo zkrácený úvazek Třinec
Volná místa Třinec Volná místa bankovnictví a finanční služby Třinec
Lokalita pracoviště:
Třinec,
Moravskoslezský
Vloženo před 8 dny
Vloženo před 8 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
• SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou)• Orientovat se v daňové a účetní problematice (znalost aktuální legislativy) a chtít se stále učit
• Pracovat samostatně, přesně a pečlivě, mít zodpovědný přístup k práci. Nebát se zeptat, poradit se sám nebo podat pomocnou ruku kolegovi. V teamu je síla.
Výhodou:
• Znalost účetního programu Pohoda nebo Premiér nebo K2 nebo Aplex
• Znalost polského nebo anglického jazyka
Nabízíme
• Stabilní práci a zázemí v aktivním kolektivu v ryze České společnosti• Práci v kanceláři - pokud potřebuješ vypadnout z domu
• Spolupráci s lidmi, kteří své práci rozumí
• Pravidelné meetingy/školení - probereme novinky v oboru, nejasnosti
• Máš dobré nápady? Podílej se na automatizaci a zlepšení účetních procesů
• Když to bude šlapat, dostaneš odpovídající plat a navíc bonusy/prémie
• Na všem se dám domluvit - můžeš pracovat třeba na částečný/plný úvazek, flexibilní začátek/konec pracovní doby
• Pravidelně pořádáme teambuildingy, kde můžeš poznat kolegy i z jiné stránky
• Vybavíme tě vším, co pro svou práci budeš potřebovat a to i v případě homeoffice (mobilní telefon, notebook, kancelářské potřeby)
• Pokud budeš mít zájem přispějeme Ti na životní nebo penzijní připojištění
Místo práce: Ostrava - Hrabůvka nebo Třinec
Termín nástupu: ihned
Kontaktní osoba:
Čestmír Gříbek
Mobil: 602 726 040
E-mail: cestmir.gribek@gansa.eu
Náplň práce
GANSA EKONOMIKA s.r.o.Jsme účetní a daňová kancelář s třicetiletou historií. Nabízíme komplexní služby v oblasti zpracování daní, vedení účetnictví, zpracování mez a ekonomického poradenství. Sídlo máme v Ostravě, pobočky pak v Třinci a Frýdku-Místku, klienty však máme po celé České republice. Máme cca 30 zaměstnanců včetně dvou daňových poradců.
Více informací o společnosti naleznete na www.gansa-ekonomika.eu.
Náplň práce:
• Používat vlastní hlavu a samostatně se starat o své portfolio klientů
• Sestavovat přiznání (DPH, DPPO, DPFO)
• Pravidelně vypracovávat controlling účetních operací
• Vyjít klientovi vstříc v rámci účetních a ekonomických požadavků
• Sestavovaní účetních výkazů pro roční závěrku
• Otevřeně komunikovat o všem
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Věda a výzkum
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství