Referent/referentka pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na odboru sociálních věcí krajského úřadu olomouckého kraje"
Volná místa Olomouc Volná místa OlomoucPlat: 33280 - 38570 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Jeremenkova, Olomouc, Olomoucký
Aktualizováno před 3 dny
Společnost Olomoucký kraj hledá vhodného kandidáta na pozici Referent/referentka pro registraci sociálních služeb oddělení sociální pomoci na odboru sociálních věcí krajského úřadu olomouckého kraje".
Popis pracovní pozice
Charakteristika vykonávané práce:
posuzování podmínek pro poskytování sociálních služeb při posuzování žádosti o registraci, rozhodování o registraci sociálních služeb, provádění kontrol plnění podmínek stanovených pro registraci a kontrol u osob, kterým nebylo vydáno rozhodnutí o registraci, nasvědčují-li skutečnosti tomu, že u těchto osob jsou poskytovány sociální služby bez oprávnění k jejich poskytování, vedení registru poskytovatelů sociálních služeb, zajištění činností souvisejících s poskytováním údajů o sociálních službách, podle kterých se sleduje jejich kapacita, způsob zabezpečení a nákladovost, poskytovateli sociálních služeb (vykazování), poskytování základního sociálního poradenství
Požadavky: dosažené vzdělání VŠ
obor vzdělání: v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
znalosti oboru: zákon o sociálních službách, správní řád, zákon o kont
Předpoklady:
-Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, ovládá český jazyk
-Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
-Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
-Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením. Výpis z evidence Rejstříku trestů lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
-Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii.
V případě úspěšného výběrového řízení je zájemce povinen předložit originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde https://udeska.olkraj.cz/ude/?V%C3%BDb%C4%9Brov%C3%A1+%C5%99%C3%ADzen%C3%AD%C2%A0na+zam%C4%9Bstnance.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Našli jsme podobné nabídky práce
Obchodní zástupce/Vedoucí obchodní skupiny - Olomouc
Požadujeme Máte rád/a výzvy? Jste zaměřen/a na výsledky?
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE / VEDOUCÍ OBCHODNÍ SKUPINY
Přes 29 let zajišťuje společnost D.A.S. našim klientům jediné pojištění právní ochrany. Bráníme slušné lidi před nespravedlivostí,...
Aktualizováno včera
‼️ Hledáme samostatnou účetní/ho ‼️
Požadujeme • Znalost české účetní legislativy, daňových předpisů a příslušných zákonů
• Samostatnost, pečlivost a schopnost organizace práce
• Zkušenost s účetními systémy (6K, WFLOW nebo jiné – výhodou)
• Základní znalost angličtiny ...
Aktualizováno před 4 dny
Manipulant ve skladu v Olomouci – výplata ihned, až 203 Kč/hod.!
Požadujeme - 100% spolehlivost a zodpovědný přístup k práci.
- Vysoká dochvilnost.
- Aktivní přístup a ochota k práci.
- Minimální věk 18 let.
- Bezúhonnost (čistý trestní rejstřík).
- Před nástupem na první směnu je nutné absolvovat...
Aktualizováno před 15 dny
Pracovník ostrahy Olomouc - 150Kč - jen pro OZP. Jen ranní směny
Požadujeme Z řad invalidních důchodců hledám pečlivé a spolehlivé pracovníky, certifikát strážného není podmínkou- zajistíme. Nabízíme Smlouvu na HPP se zkušební dobou 3.měsíce Náplň práce Kontrolní a dozorová činnost, kontrola/zapisování/...
Aktualizováno před 4 dny
Dlouhodobá spolupráce - úklid prodejny se sportovním zbožím.
Požadujeme Dlouhodobá spolupráce. Přijmeme dva pracovníky Po-pá 7:00-10:30. Sobota-neděle 7:00-10:30 Nabízíme Nástup ihned. Kontakt:775873294 Náplň práce Úklid prodejny se sportovním zbožím.
Aktualizováno před 7 dny
Úklidový pracovník OC Olympia 145,-/hod.
Požadujeme Spolehlivost. Náplň práce Úklid prodejny so-ne . Od 7:00-12:00.
Aktualizováno před 4 dny
Olomoucký kraj
Kontaktní osoba:
Olga Nepšinská
585 508 451
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství