Sales support Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, který je jedničkou mezi dodavateli IT řešení nejen v ČR, ale i v dalších devíti zemích východní Evropy, hledáme vhodné kandidáty na pozici Sales support.Náplň práce:
* Podpora obchodního týmu, zejména v ohledu při plnění požadavků od zákazníků, spolupráci při vypracování smluvních dokumentů na jednotlivé obchodní případy, komunikaci s dodavateli, komunikaci s dalšími odděleními Alefu apod:
* Zpracování nabídek a objednávek ve spolupráci s ostatními odděleními (technické a servisní oddělení, logistika, finance..)
* Příprava obchodních reportů, maržovosti, nastavování cen (pricing)
* Podpora při přípravě obchodních prezentací
* Příprava podkladů pro výběrová řízení, příprava obchodních smluv, apod.
* Sledování konkurence, zpracování tržních analýz, identifikace nových obchodních příležitostí
* Aktivní účast na školeních a partnerských akcích
* Průběžné sledování stavu zakázek v koordinaci s oddělením logistiky
* Aktivně zpracovávat a předávat informace o promo akcích
* Vyhledávat nové příležitosti, nové postupy, včetně nových a alternativních systémových přístupů s cílem realizovat naplnění obchodního potenciálu společnosti
Požadujeme:
* Praxi na podobné pozici
* Min. středoškolské vzdělání zaměřené ekonomickým směrem - výhodou
* Velmi dobrou znalost MS Excel
* Pečlivost, samostatnost, rozhodnost, spolehlivost
* Komunikativní znalost AJ
* Schopnost samostatné i týmové práce
* Aktivní přístup k práci a organizační schopnosti
* Zkušenost s ERP systémem MS Business central NAV - výhodou
Nabízíme:
* Stravenkový paušál
* Možnost pracovat občasně z domova a neomezené sick days
* Služební telefon a pracovní notebook, což bereme jako samozřejmost
* Work life balance
* Možnost až 10 dnů dovolené navíc dle odpracované doby
* Roční kupon na MHD
* Výuku anglického jazyka
* Možnost Multisport karty
* Vouchery na dentální hygienu
* Sídlo firmy: Praha – Karlín
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství