Controller/Analytik logistických procesů Brno
Volná místa Brno Volná místa logistika a doprava Brno
Lokalita pracoviště:
Brno,
Jihomoravský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, významného výrobce a distributora alkoholických a nealkoholických nápojů v České republice a Slovensku, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Controller/Analytik logistických procesů.Náplň práce:
* Vyhodnocování a tvorba nákladových reportů (měsíčně i průběžně) – externí přeprava LKW, malorozvozy, manipulace a skladování
* Evidenční inventury skladových zásob vč. rozboru skladových rozdílů a jejich řešení
* Sledování a hodnocení zásob výrobků – normativy zásob, obrátka zásob, identifikace nízkorotačních výrobků
* Forecasting výroby pro externí výrobní zásoby, forecasting logistického toku výrobků mezi jednotlivými sklady
* Kontrola fakturace (průběžně)
* Kontrola správnosti fakturovaných částek s ohledem na dohodnuté ceníky
* Ostatní analytické práce dle pokynů ředitele logistiky
* Spoluúčast na jednání s logistickými partnery
* Spoluúčast na tvorbě koncepcí úseku logistiky, tvorbě ročních plánů
* Pružná pracovní doba s pevnou částí 8:00 – 15:00h
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí praxi v oblasti logistiky
* Zkušenosti s optimalizací procesů
* Schopnost analyzovat data a pracovat s rozpočty
* Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel na úrovni kontingenční tabulky, funkce, makra)
* Komunikativní osobnost a schopnost budovat vztahy s partnery
* Strategické myšlení, orientace na výsledek a schopnost řešit nastalé situace
* Samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
* ŘP sk. B – aktivní řidič
* Anglický jazyk výhodou, nikoliv podmínkou
Nabízíme:
* Zajímavou práci v jedné z TOP nápojových skupin ve Střední Evropě
* Neformální pracovní prostředí a podpora od zkušených kolegů
* Možnost být součástí ,,trendsetter“ kultury a podílet se na zavádění nových, unikátních procesů
* Práci na HPP, plný úvazek, dlouhodobou spolupráci
* Podporu vašeho rozvoje a vzdělávání prostřednictvím firemní akademie, externích školení, konferencí a workshopů
* 5 týdnů dovolené
* Stravenkový paušál
* Firemní akce – snídaně, celofiremní teambuildingy
* Služební vozidlo, notebook, mobil
* Kanceláře: Brno (výborná dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství