Vedoucí týmu zákaznického servisu okres Tachov

Volná místa administrativa okres Tachov

Plat: 55000 - 60000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: okres Tachov, Plzeňský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Předchozí zkušenost s vedením týmu zákaznického servisu
* Výborné komunikační dovednosti, empatii a schopnost řešit konflikty
* Silné organizační schopnosti a orientaci na výsledky
* Zkušenosti s CRM systémy a běžnými kancelářskými nástroji
* Angličtinu na komunikativní úrovni (minimálně B2/C1); znalost dalšího jazyka je výhodou

Nabízíme

* Práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde denně aktivně využijete cizí jazyk
* Možnost občasné práce z domova
* Plat dle zkušeností a kvalifikace
* Práce na plný úvazek s dlouhodobou perspektivou
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti — káva, čaj, celodenní pitný režim a pravidelný přísun ovoce
* Přátelský mezinárodní tým a kolegové, kteří vás podpoří
* Neformální pracovní prostředí
* Firemní akce — vánoční večírky, letní grilování a mnoho dalšího

Náplň práce

Hledáme zkušeného vedoucího do oddělení zákaznického servisu, který se připojí k našemu přátelskému a rychle rostoucímu týmu .
V této roli povedete tým zákaznického servisu a zajistíte, že našim klientům poskytujeme tu nejlepší péči. Pokud jste přirozený lídr se zákaznicky orientovaným přístupem a schopností motivovat tým, možná hledáme právě vás!
* Vedení a rozvoj týmu zákaznického servisu
* Nastavování a vyhodnocování KPI a efektivní organizace pracovních procesů v týmu
* Řešení složitějších dotazů a eskalací od zákazníků
* Spolupráce s ostatními odděleními napříč společností
* Zlepšování procesů a zkvalitňování zákaznické zkušenosti (např. využívání nástrojů s podporou AI)
* Školení nových členů týmu a podpora jejich profesního růstu


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Marika Špringlová