Referent/ka servisu a reklamací Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Pokročilou znalost angličtiny, protože většina komunikace probíhá s zákazníky mimo Česko.
* Zodpovědný a pečlivý přístup k práci.
* Lidský a vstřícný přístup při komunikaci se zákazníky i kolegy.
* Chuť učit se novým věcem a zlepšovat se.

Nabízíme

* Přátelské pracovní prostředí, kde se kolegové rádi setkávají i mimo práci.
* Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání.
* Prostor pro vaše nápady a návrhy na zlepšení.
* 13. plat podle výsledků společnosti.
* 5 dní placeného volna navíc.
* Příspěvek na MultiSport kartu a jazykové kurzy.
* Stravenkový paušál nebo diety.
* Příspěvek na životní a penzijní připojištění.
* Cafeterii.
* Pravidelná celofiremní setkání, jako například společné grilování, volejbal apod :)

Náplň práce

Hledáme posilu do firmy, která vyvíjí, vyrábí a instaluje chytrá technologická řešení s reálným dopadem na fungování veřejné dopravy.
Jde o stabilního, atraktivního zaměstnavatele s přátelskou firemní kulturou, kde mají lidé prostor růst, zlepšovat věci kolem sebe a pracovat na projektech, které dávají smysl – nejen firmě, ale i společnosti jako celku.

Referent servisu a reklamací hraje důležitou roli – stará se o to, aby se reklamace, opravy a repase řešily rychle, srozumitelně a v souladu s očekáváním zákazníků i interních týmů. Je to práce, která pomáhá držet servisní procesy v chodu a přispívá k tomu, že celé řešení dlouhodobě funguje tak, jak má.
* Vaší prací bude denně komunikovat se zákazníky v češtině i angličtiněpři řešení reklamací a servisních záležitostí.
* Spolupracovat s interními týmy na koordinaci oprav a repasí.
* Vykonávat administrativní činnosti spojené se servisem a reklamacemi v systému Helios Nephrite.


Hofmann Wizard s.r.o. Import

Kontaktní osoba:
Kristýna Spanilá