Office support (35. - 40.000 Kč) Brno

Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno

Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Zkušenost na obdobné pozici
* Český jazyk, AJ výhodou nikoliv podmínkou
* Praktické uvažování a selský rozum
* Schopnost vytvářet příjemné prostředí bez zmatků
* Proaktivní přístup, schopnost předvídat potřeby a řešit úkoly samostatně
* Psychická odolnost, pracovitost a spolehlivost
* Schopnost fungovat bez neustálého dohledu

Nabízíme

Hledáme Vás, kdo nám zajistí maximální podporu pro vedení firmy. Hledáme osobu, která se stane součástí fungujícího back office týmu, a která ví, jak potřebná je pozice asistenta pro fungování společností. Vaše práce bude zahrnovat zajištění hladkého chodu kanceláře a plnění praktických úkolů, které zajistí, že celý tým bude fungovat bez problémů. Hledáme někoho, kdo na jednu stranu zvládne organizaci zasedacích místností, přepis zápisu, či případné objednání letenek, na druhou stranu klidně skočí do města pro chlebíčky v případě nutnosti.

* Práce na zajímavých projektech i do zahraniční
* Kafeterie
* Česká společnost
* Individuální firemní benefity
* Stravenky
* Neformální pracovní prostředí s milou atmosférou
* Nástup možný ihned

Náplň práce

* Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti
* Příprava kávy, občerstvení, zajištění parkovacích míst a uvítání návštěv
* Organizace kancelářských potřeb a zasedacích místností
* Vedení evidence návštěv
* Práce s dokumenty a přizpůsobení se individuálním potřebám každého člena týmu
* Samostatná a plně zodpovědná organizace úkolů
* Zajištění komunikace s řemeslníky, poštou, a další různé úkoly


Advantage Consulting, s.r.o. Brno

Kontaktní osoba:
Hykel THEONES Petr