Manažer pobočky autocentra - České Budějovice (až 100 000 Kč)
Volná místa České Budějovice Volná místa obchod a prodej České Budějovice
Lokalita pracoviště:
České Budějovice,
Jihočeský
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Zkušenosti s vedením týmu (min. 2 roky)* Zkušenosti z oblasti prodeje, znalost problematiky zákaznického servisu výhodou
* Velmi dobré komunikační a organizační dovednosti
* Uživatelskou znalost MS Office
* Vysoké pracovní nasazení
* Časovou a místní flexibilitu (příležitostné cestování v rámci poboček)
* Řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
* Garantovaná mzda během zaškolení 60 000 Kč a poté bonusy dle výsledků (až 100 000 Kč)* Služební vůz i k soukromým účelům
* Možnost sestavit si a vést vlastní tým
* Kvalitní tříměsíční zaškolení v oblasti prodeje
* 5 týdnů dovolené
* Služební telefon a notebook
* Zdravotní péči uLékaře.cz.
* Zvýhodněné tarify od T-mobile pro sebe i rodinné příslušníky.
* Slevy na firemní služby a produkty - nákup vozu i pro rodinné příslušníky, pojištění, financování, servis vozu a další.
* Další firemní benefity - Multisport karta, pravidelné teambuildingové akce a soutěže, slevy u obchodních partnerů.
* Stabilitu úspěšné mezinárodní firmy.
* Možnost rychlého kariérního růstu.
* Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie, odborné vzdělávání.
Náplň práce
Na této pozici se spojuje naše profesionální know-how, týmová spolupráce a Vaše odhodlání a chuť vést jednu z našich poboček k těm nejlepším výsledkům. Jste inspirativní osobnost s dobrými organizačními schopnostmi? Dokážete vést a motivovat spolupracovníky? Jsou pro Vás obtížné úkoly výzvou? Využijte pro sebe potenciál silné společnosti a využijte možnost působit na naší zbrusu nové pobočce, která je právě ve výstavbě.Budeme Vás vždy podporovat a povzbuzovat v dalším rozvoji.
* Vedení týmu – hodnocení podřízených, motivace, koučování, zaškolování zaměstnanců
* Uzavírání obchodů a přímá komunikace s klienty
* Plánování KPIs, reporting vedení společnosti
* Nábor podřízených, jejich adaptace a motivace
* Schvalování docházky, plánování směn, dovolených
* Vedení porad, organizace a kontrola činností podřízených zaměstnanců
* Kontrola dodržování interních předpisů a nákladů pobočky
Aures Holdings a.s.
Dopraváků 874/15Praha 8
Česká republika
Kontaktní osoba:
Úřad *8FB97B94BF57552B75CB5B634AD69EB536B0C227
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství