Finanční referent, zkrácený úvazek Brno
Volná místa Brno Volná místa BrnoPlat: 15000 - 22000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Rotalova, Brno, Jihomoravský
Aktualizováno včera
Společnost Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace hledá vhodného kandidáta na pozici Finanční referent, zkrácený úvazek.
Popis pracovní pozice
Centrum sociálních služeb, p.o. vyhlašuje výběrové řízení na pracovní
Finanční referent - Pečovatelská služba Brno sever
Charakteristika pozice:
Hledáme finančního referenta pro Pečovatelskou službu Brno-sever, Rotalova 1282/13, 614 00 Brno. V daném zařízení poskytujeme jednu registrovanou sociální službu - pečovatelskou službu, určenou osobám v nepříznivé sociální situaci, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění nebo zdravotního postižení, a rodinám s dětmi, jejichž situace vyžaduje pomoc jiné fyzické osoby.
Finanční referent provádí vyúčtování za služby a přijímá úhrady za služby uživatelů, provádí pokladní operace, vede pokladní knihu a vyhotovuje příjmové a výdajové pokladní "košilky". Dále provádí vyúčtování provozní zálohy, a to nejméně jedenkrát měsíčně, které předává na pokladně ředitelství CSS, a vede jejich evidenci. Vede pomocnou evidenci majetku, vytváří objednávky v programu KEO, provádí pravidelnou inventarizaci majetku, pokladny a OOP. Průběžně likviduje veškeré faktury organizační složky, kontroluje doklady po stránce věcné a číselné správnosti a provádí jejich evidenci.
Požadavky k výběrovému řízení:
" minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru
" čistý trestní rejstřík
" znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
" komunikační a organizační schopnosti
" ochota a schopnost vzdělávat se v daném oboru
" zodpovědnost, spolehlivost
" znalost účetnictví a programu Cygnus, KEO vítaná
Nabízíme:
" možnost zaškolení v dalších organizačních složkách organizace
" stravenkový paušál
" 5 týdnů dovolené, sick days
" benefitní kartu up
" možnost dalšího vzdělávání v dané oblasti a v oblasti osobního růstu
" výše úvazku 0,5
Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (platová třída 9).
Případné bližší informace podá: koordinátor pečovatelské služby - Mgr. Milena Sehnalová tel: 541 421 914, 773 769 147, nebo vedoucí organizační složky Bc. Kateřina Jílková tel:770 110 290
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete strukturovaný životopis na e-mailovou adresu:
sehnalova@cssbrno.cz, jilkova@cssbrno.cz
Uzávěrka pro přihlášení do výběrového řízení: 26. 7. 2025
Výběrové řízení:
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který se bude konat ve stanoveném termínu na adrese Sejkorova 2723/6, Brno (o pořádání ústního pohovoru budou uchazeči, včetně přesného časového harmonogramu, informování emailem).
Výběrové řízení (ústní pohovor) se bude konat v týdnu od 27. 7. 2025.
Organizátor výběrového řízení si vyhrazuje právo termín ústního pohovoru změnit, o změně budou vybraní uchazeči vždy informováni. Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo na zrušení výběrového řízení bez uvedení důvodu, případně vyhlášení nového výběrového řízení, v případě, že nebude vybrán vhodný uchazeč na danou pozici!
Termín nástupu:
Co nejdříve - léto/podzim 2025.
(V PŘÍPADĚ ZÁJMU O ZAMĚSTNÁNÍ V NAŠÍ PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACI JE NUTNÉ, ABY UCHAZEČ PROSTŘEDNICVÍM EMAILOVÉ ADRESY PROJEVIL SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ, VČETNĚ POUČENÍ dle čl. 13 GDPR.
Z EMAILOVÉ ADRESY MUSÍ BÝT ZŘEJMÉ, ŽE SE JEDNÁ O UCHAZEČE A STAČÍ PROHLÁŠENÍ, ŽE DANÝ DOKUMENT SI PŘEČETL, POROZUMĚL MU A SE ZPRACOVÁNÍM A UCHOVÁNÍM ÚDAJŮ SOUHLASÍ.
SOUHLAS VČETNĚ POUČENÍ JE K DISPOZICI NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH ORGANIZACE V SEKCI VOLNÁ MÍSTA - NA ADRESE: http://www.css.brno.cz/volna-mista
VYPLNĚNÝ SOUHLAS MŮŽE BÝT ZASLÁN ROVNĚŽ FORMOU SCANU OSOBNĚ VYPLNĚNÉHO A PODEPSANÉHO SOUHLASU, ELEKTRONICKOU FORMOU NA ADRESU:zjadinova@cssbrno.cz
Našli jsme podobné nabídky práce
Obchodně technický poradce až 70.000 Kč
Požadujeme - výborné komunikační schopnosti
- reprezentativní vystupování
- zkušenost s prodejem je výhodou, ale ne podmínkou
- cílevědomost
- pozitivní myšlení
- samostatnost
- ochota učit se novým věcem
- vlastní osobní automobil
-...
Aktualizováno před 18 dny
Pracovník/ce úklidu - Psych. nemocnice Brno (pro OZP, OZZ)
Požadujeme OZP, OZZ Nabízíme Stabilní práci, jistotu výdělku (práce na HPP), mzda 124,40 Kč/hod
Přátelskou atmosféru
Přispějeme Vám na obědy
Když se Vám pokazí pračka nebo lednička, rádi Vám na ni půjčíme Náplň práce Budete stírat prach ...
Aktualizováno před 3 dny
CNC frézař - náborový bonus 60 000 Kč
Požadujeme - Minimálně 2 roky praxe na CNC frézce
- Schopnost samostatně upravovat programy a korekce nástrojů /Siemens 840 D/
- Schopnost pracovat v kusové výrobě
- Znalost nástrojů a materiálů
- Schopnost číst technické výkresy
- Znalost...
Aktualizováno před 6 dny
Elektromontér/servisní technik - Brno
Požadujeme Co budete dělat?
• Provádět elektro práce na zakázkách v Brně a okolí (slaboproud/silnoproud)
• Zapojovat a oživovat elektro zařízení dle technické dokumentace
• Odzkoušíte a změříte provedené dílo před předáním
Co můžete získat...
Aktualizováno před 3 dny
Asistent - pracovník poradenského centra Fit zdraví
Požadujeme Nadšení a zájem pro sport, pohyb, zdravý životní styl.
Pozitivní a kreativní myšlení
Ochotu dále se rozvíjet a učit se novým věcem.
Nabízíme Ve spolupráci s lékaři, sportovci, trenéry, pomáháme lidem, rodinám, i sportovním klubům...
Aktualizováno před 9 dny
Asistent - konzultant klientského centra
Požadujeme * Výborný přístup k lidem
* Nadšení pro obor.
* Ochota pomáhat lidem získat lepší zdraví, kondici, prevenci.
* Kreativita, nasazení.
* Spolehlivost, aktivita, zodpovědnost.
* Zájem o zdravý životní styl-sport.
* Ochota se...
Aktualizováno před 15 dny
Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace
Kontaktní osoba:
Jana Šťovíčkova
541421920, 724322319
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zákaznický servis
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství