Sales Support – zkrácený úvazek Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno včera

Popis pracovní pozice

Požadujeme

• Znalost práce s PC – MS Office, zejména Excel, systém M3 výhodou.
• Znalost češtiny/slovenštiny slovem i písmem, angličtina na komunikativní úrovni.
• Pečlivost, samostatnost a zodpovědnost, umění stanovit si priority.
• Organizační a komunikační dovednosti.
• Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.

Nabízíme

• Práce v rozsahu 5-6 hodin/denně – flexibilní pracovní dobu přizpůsobenou částečnému úvazku.
• Nástup co nejdříve – smlouva DPP/DPČ/IČ – budoucna možnost na HPP.
• Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem.
• Možnost profesního růstu a spolupráce na mezinárodních projektech.
• Odpovídající finanční ohodnocení a benefity.

Náplň práce

• Budete hrát důležitou roli v podpoře obchodních aktivit napříč trhy. Vaše práce bude mít přímý dopad na úspěšnost našich produktů – ať už půjde o správu dat, podporu promo akcí nebo komunikaci se zákazníky, výsledky uvidíte při každé návštěvě velkých obchodních řetězců jako Albert, Tesco nebo další.


Konkrétně:
• Práce s dokumenty – smlouvy, formuláře, produktové podklady…
• Správa a aktualizace dat – listing, plánování dodávek…
• Komunikace se zákazníky – podpora, potvrzování promo akcí, zpracování požadavků pro největší hráče na trhu.
• Podílení se na budování vlastní značky.
• Komunikace napříč odděleními, sledovat průběh projektů.


CRI ameba.eu, s.r.o.

Počernická 699/62, Malešice
Praha 10
Česká republika

Kontaktní osoba:
Michaela Hamplová   702020258