Recepční / asistentka Praha

Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha

Plat: 38000 - 42000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Pro našeho klienta, společnost, která je dodavatelem produktů pro potravinářský průmysl, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční / asistentka.

Náplň práce:
* Zajištění chodu recepce a kanceláře, včetně péče o návštěvy
* Administrativní podpora celého týmu
* Objednávání občerstvení, kancelářských potřeb a dalšího vybavení
* Příjem a evidence došlé i odchozí pošty
* Zpracování přijatých faktur
* Inventarizace majetku
* Organizace firemních eventů
* Zajištění rezervací (letenky, hotely, restaurace, taxi)

Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí zkušenosti na obdobné administrativní pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* Znalost anglického nebo německého jazyka na základní komunikativní úrovni
* Řidičský průkaz sk. B
* Dobré uživatelské znalosti MS Office (Word, Excel, Outlook)
* Dobré organizační a komunikační dovednosti
* Samostatný a proaktivní přístup

Nabízíme:
* Mzdové ohodnocení 40 000 – 42 000 Kč
* 5 týdnů dovolené + sick days
* Přátelský kolektiv a rodinná firemní atmosféra
* Místo výkonu práce: Praha 10 – Vršovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Na Kozačce 1289/7
Praha 2 - Vinohrady
Česká republika

Kontaktní osoba:
personální konzultant