C++ 3D Graphics Dev – Engine, Real-Time, Remote, Flexibilita (100 - 162.500 Kč) Brno-město
Volná místa informační technologie Brno-město
Plat: 100000 - 162500 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno-město, Jihomoravský
Vloženo dnes
Lokalita pracoviště: Brno-město, Jihomoravský
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Pokročilé znalosti C++ a zkušenosti s real-time renderingem.* Zkušenosti s výkonovými optimalizacemi na CPU i GPU
* Angličtina na komunikativní úrovni.
*
* Výhodou:
* Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
* Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
* Znalosti výpočtů průsečíku paprsku s geometrií, optimalizace pro velké množství objektů
* Přehled o moderních rendering technikách (např. deferred shading, SSAO)
* Schopnost porozumět rozdílům mezi std::map a std::unordered_map a volit podle potřeby
* Znalost Unity nebo Unreal Engine (alespoň základní přehled)
* Zkušenosti s Vulkan API
* Přehled v oblasti animací, mapových projekcí, prostorového zvuku
Nabízíme
* Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.* 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
* Možnost flexibilní pracovní doby, Home Office i remote.
* Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
* Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
* Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
* Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.
Náplň práce
Děláš v C++ a baví tě 3D grafika, která není jen o vizuálních efektech, ale o přesnosti, výkonu a realistickém chování v reálném čase? Tady budeš vyvíjet engine, který táhne tréninkové systémy, simulace UAV senzorů a masivní světy se statisíci objekty. Žádná nudná údržba cizího kódu – půjdeš do hloubky, budeš ladit, optimalizovat a hledat vlastní řešení. A pokud ti nejsou cizí věci jako particle systemy, deferred shading nebo výpočty průsečíku paprsku, tady se nudit nebudeš.* Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
* Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
* Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
* Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
* Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
* Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69aBrno
Česká republika
Kontaktní osoba:
Filip Majzner
+420 602 123 203
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí