C++ 3D Graphics Dev – Engine, Real-Time, Remote, Flexibilita (100 - 162.500 Kč) Brno-město

Volná místa informační technologie Brno-město

Plat: 100000 - 162500 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Brno-město, Jihomoravský
Vloženo dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* Pokročilé znalosti C++ a zkušenosti s real-time renderingem.
* Zkušenosti s výkonovými optimalizacemi na CPU i GPU
* Angličtina na komunikativní úrovni.
*
* Výhodou:
* Zkušenosti se skriptovacími a shader jazyky používanými v real-time renderingu.
* Znalost fyzikálních simulací (destrukce, balistika, animace pohybu).
* Znalosti výpočtů průsečíku paprsku s geometrií, optimalizace pro velké množství objektů
* Přehled o moderních rendering technikách (např. deferred shading, SSAO)
* Schopnost porozumět rozdílům mezi std::map a std::unordered_map a volit podle potřeby
* Znalost Unity nebo Unreal Engine (alespoň základní přehled)
* Zkušenosti s Vulkan API
* Přehled v oblasti animací, mapových projekcí, prostorového zvuku

Nabízíme

* Práce na jedinečných simulacích a grafických projektech, které kombinují vědu a gamedev.
* 5 týdnů dovolené a dalších až 5 dnů volna.
* Možnost flexibilní pracovní doby, Home Office i remote.
* Rozpočet na vzdělávací kurzy a týmové akce.
* Stravenkový paušál a zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinu.
* Přátelské prostředí, kde můžeš spolupracovat s experty na špičkové technologii.
* Spolupráce se zkušenými vývojáři, možnost profesního růstu.

Náplň práce

Děláš v C++ a baví tě 3D grafika, která není jen o vizuálních efektech, ale o přesnosti, výkonu a realistickém chování v reálném čase? Tady budeš vyvíjet engine, který táhne tréninkové systémy, simulace UAV senzorů a masivní světy se statisíci objekty. Žádná nudná údržba cizího kódu – půjdeš do hloubky, budeš ladit, optimalizovat a hledat vlastní řešení. A pokud ti nejsou cizí věci jako particle systemy, deferred shading nebo výpočty průsečíku paprsku, tady se nudit nebudeš.

* Vývoj a optimalizace grafického enginu, ladění výkonu.
* Implementace nových renderovacích funkcí – osvětlovací modely, particle systém, animační systém postav.
* Rozšíření systémů pro rendering terénů, vegetace, fyzikálních simulací.
* Vývoj a implementace grafických algoritmů na základě nejnovějších studií i gamedev přístupů.
* Možnost podílet se na vývoji interních nástrojů – konverze dat, generování destrukčních modelů a další specializované procesy.
* Spolupráce s týmem vývojářů, testovacím oddělením a 3D modeláři.


Jobs Contact Personal, s.r.o.

Křenová 531/69a
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Filip Majzner   +420 602 123 203