Executive asistent/ka obchodního ředitele Praha
Volná místa Praha Volná místa obchod a prodej Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Jsme česká společnost spadající pod velkou mezinárodní skupinu a společně našim klientům dodáváme špičkové technologie do kanceláří. V posledních 6 měsících jsme koupili 3 firmy, neustále se rozrůstáme, a proto hledáme parťáka na pozici asistenta/asistentky pro našeho obchodního ředitele, který/á mu bude oporou při organizaci práce.Pozice je vhodná pro muže i ženy, kteří mají zkušenosti s podporou managementu, ovládají angličtinu na pokročilé úrovni a jsou aktivními řidiči.
Odměnou Vám kromě mzdy bude také smartphone, laptop, příspěvky na stravování, možnost 1x týdně pracovat z domova, flexibilní pracovní doba, firemní a společenské akce, ať se pobavíme i mimo kancelář a mnoho dalšího. Smlouva na HPP. Kanceláře v Praze v Čestlicích.
máte předchozí zkušenosti s podporou managementu
ovládáte angličtinu na porkočilé úrovni, alespoň C1 (mluvenou i písemnou formou)
máte pokročilou znalost MS Excel a uživatelskou znalost Word, Powerpoint a Outlook
jste aktivní řidič/ka, občas je potřeba se na některé schůzky dopravit firemním vozem
u nás jsme přátelští, pozitivně naladění a máme dobrý smysl pro humor, uvítáme k sobě tedy stejně založeného parťáka/parťačku!
Nabízíme
atraktivní mzdové ohodnocení na základě vašich zkušenostínavyšování mzdy po 3 a 12 měsících
home office možný 1x týdně
flexibilní pracovní dobu
příspěvky na stravování
každý týden společná firemní snídaně
občerstvení na pracovišti
společenské firemní akce a teambuildingy, kde utužíme naše vztahy
pečlivé zaškolení, u nás rozhodně nebudete vhozeni do vody
pravidelné vzdělávání v oboru
velmi příjemnou a neformální atmosféru v našich kancelářích v Praze – Čestlice
smlouva na HPP
nástup možný ihned nebo dohodou
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
budete se účastnit obchodních jednání, ze kterých provedete zápisy a budete delegovat úkoly na kolegyspravovat a organizovat kalendář obchodního ředitele selským rozumem, a hlavně i s ohledem na jeho osobní život
profiltrovávat e-maily, určovat jim priority, případně přeposílat na příslušná oddělení a přesměrovávat hovory
také se budete účastnit schůzek s dodavateli a zahraniční centrálou a informace strukturovaně předáte obchodnímu řediteli,
kontrolovat klientské smlouvy před podpisem obchodního ředitele
připravovat a zpracovávat obchodní reporty
překlad a kontrola textů z angličtiny do češtiny
zadávat obchodní případy do interního systému za obchodního ředitele
v případě dovolené zastoupíte naši obchodní asistentku a stejně tak i ona Vás
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Andrea Bolvanová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí