„Úředník/ce - Pokladní“ finanční odbor #2606 Brno
Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno
Lokalita pracoviště:
Brno,
Jihomoravský
Vloženo dnes
Vloženo dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou* znalost práce na PC, znalost prostředí GINIS vítána
* zkouška odborné způsobilosti vítána, nutnost doplnění do 18 měsíců ode dne nástupu
* praxe ve veřejné správě vítána
* Náležitosti písemné přihlášky do výběrového řízení (§6, odst. 3 zákona, viz Příloha č. 1):
* název výběrového řízení
* jméno, příjmení, titul uchazeče
* datum a místo narození
* státní příslušnost
* místo trvalého pobytu
* číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)
* datum a podpis
* tel. kontakt, e-mailová adresa / ID DS uchazeče
* K přihlášce připojit:
* profesní (strukturovaný) životopis
* originál, případně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
* kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
* souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
* případnou žádost o vrácení osobních materiálů a určení formy (obyčejnou listovní zásilkou, doporučeně, osobně)
* Uzávěrka přihlášek: 25. 7. 2025 v 10.00 hodin
Nabízíme
* možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře)* 5 týdnů dovolené
* 4 dny indispozičního volna (sick days)
* další zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci i na rekreaci dítěte, ošatné, stravenkový paušál, odměna při životním výročí)
* Základní informace:
* pracovní poměr na dobu neurčitou
* plný úvazek – 40hod./týden
* platové podmínky: v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – platová třída 9, platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny
* předpokládaný termínu nástupu: od 1.9.2025 nebo dle dohody
Náplň práce
* komplexní zajišťování agendy pokladny ÚMČ* zajišťování styku s bankou
* správa místních poplatků
* vedení agendy rybářských lístků
* vedení knihy odeslaných faktur (KOF), vystavování faktur, provádění kontroly věcné správnosti faktur
* zajištění archivní a skartační činnosti finančního odboru
Jobs Contact Personal, s.r.o.,
Křenová 69ABrno
Česká republika
Kontaktní osoba:
Aneta Pernicová
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Telekomunikace
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí