Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ) Brno

Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno

Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

* středoškolské vzdělání s maturitou
* zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
* výhodou, znalost docházkového systému
* další výhodou, řidičský průkaz skupiny „B“
* samostatnost a proaktivní přístup
* reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti

Nabízíme

Jsme brněnská společnost SEKV, spol. s r. o. a hledáme ASISTENTKU KANCELÁŘE do našeho přátelského kolektivu. Zakládáme si na preciznosti a spolehlivosti. Hledáme motivovanou a organizovanou osobnost, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu. Pokud Vás pozice zajímá, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!

* odpovídající odměnu a mzdový růst
* osobní ohodnocení - motivační systém odměňování
* pružnou pracovní dobu
* školení potřebná pro profesní rozvoj
* služební telefon
* výbornou dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování
* nástup ihned nebo dohodou
* lokalita: Brno – Hády 994/2b

Náplň práce

* správa administrativní agendy
* organizace a koordinace kancelářských záležitostí
* komunikace s externími i interními partnery
* práce v interním systému
* zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí


Advantage Consulting, s.r.o. Brno

Kontaktní osoba:
Zítková Pavla, DiS.