Asistent / asistentka managementu - Management Assistant Praha
Volná místa Praha Volná místa administrativa Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Vloženo před 9 dny
Vloženo před 9 dny
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Jaké zkušenosti byste měli mít:• Minimálně 3 roky praxe na podobné pozici.
• Dobrá úroveň angličtiny a češtiny, a to jak ústně, tak písemně.
• Proaktivní přístupy k řešení problémů.
• Prokázaná schopnost dosahovat vysoce výkonných cílů ve složitém a dynamickém prostředí.
• Schopnost vykonávat více úkolů najednou, pracovat extrémně efektivně a provádět vynikající následné kontroly.
• Dobré znalosti práce s aplikacemi Microsoft Office.
• Řidičský průkaz je výhodou.
Nabízíme
• Inspirativní prostředí: Práce na komplexních mezinárodních projektech s využitím agilních metodologií. Neformální pracovní prostředí s inovativními kolegy.• Dovolená a volno: Garantováno 5 týdnů dovolené.
• Vzdělávání: Osobní růst a náročná práce s nekonečnými možnostmi. Školení, účast na konferencích, e-learningové programy, mentoring.
• Plat: Plat přizpůsobený vašim kvalitám a zkušenostem.
• Další zaměstnanecké výhody: Slevy u obchodních partnerů, účast na teambuildingech, dny s diverzifikací jídla, setkání a znalostní občerstvení, sjednání karty MultiSport.
• Bezproblémová mobilní komunikace: Zlevněné tarify T-mobile Family pro rodinné příslušníky.
Typ úvazku: Na plný úvazek
Místo práce: Praha
Máte nějaké otázky? Kontaktujte Petru!
Petra Ondrouchová
Mobil: 737 975 850
E-mail: petra.ondrouchova@actumdigital.com
Náplň práce
ACTUM DigitalACTUM Digital, jedna z největších nezávislých digitálních agentur v Evropě, je rodina více než 400 digitálních expertů pracujících v pěti evropských kancelářích na stovkách projektů ve více než 15 jazycích pro širokou škálu globálních klientů.
Jste připraveni se pustit do partnerství s agenturami a kampaněmi v ACTUM Digital?
Nenechte si ujít příležitost připojit se k našemu dynamickému týmu!
O práci
Jako asistent managementu budete pravou rukou pro partnery společnosti ACTUM Digital. Budete podporovat vrcholový management a výkonného asistenta generálního ředitele. Musíte být velmi dobře organizovaní, flexibilní a iniciativní.
Vašimi hlavními úkoly bude organizace a podpora externích i interních schůzek; příprava a archivace materiálů pro schůzky a prezentace; zajišťování služebních cest a poskytování závěrečných zpráv; působení jako kontaktní osoba mezi partnery a jimi svěřenými divizemi; plánování a řízení více priorit, administrativní koordinace a obecná kancelářská podpora.
JOBSYSTEM s.r.o.
Lucemburská 2136/1618600 Praha 3
Česká republika
Kontaktní osoba:
Personální asistentka
+420 721 280 719
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí