Hlavní účetní do výrobní společnosti Praha
Volná místa Praha Volná místa bankovnictví a finanční služby Praha
Lokalita pracoviště:
Praha,
Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Min 3 letá zkušenost v účetnictví ve výrobní sféře
Silné technické účetní dovednosti a znalosti finančních/produkčních systémů (Helios velká výhoda)
Plynulost v českém/slovenském jazyce a angličtině (denní komunikace)
Silné analytické a numerické schopnosti, iniciativní přístup a schopnost pracovat samostatně
Zkušenosti s prací v maticovém prostředí výhodou
Zkušenost s vedením menšího týmu
Nabízíme
Motivační finanční ohodnocení25 dní dovolené
Stravenky
Přispěvek na penzijní připojištění
Možnost parkovat v areálu
Flexibilní pracovní doba
Zdarma konzultace v oblastí práva, zdraví, psychologie, finance
Půlroční prémie – 2x ročně dle plnění firemních cílů
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Náplň práce
Odpovědnost za účetnictví: Zahrnuje závazky, pohledávky, fakturace, záznamy v hlavní knize, bankovní smíření, hlášení DPH, smíření výdajů na kreditní kartě, aplikace hotovosti a vymáhání pohledávek.Finanční zpracování: Zajištění včasného a přesného zpracování finančních transakcí, měsíčních uzávěrek, reportů o řízení hotovosti a smíření rozvahy s centrálou.
Vedení účetních procesů: Řízení účetních a výkazových procesů v jednotlivých zemích, včetně přípravy a dohledu nad měsíčními uzávěrkami, výpočty daní a ročními statutárními výkazy.
Výrobní náklady: Schopnost kalkulovat pracovní a režijní zátěž ve výrobním prostředí a podporovat automatizaci tohoto procesu.
Audit: Působení jako kontaktní osoba pro externí audity a korporátní účetnictví, zajišťování a udržování kompletních finančních záznamů.
Daňová agenda: Komunikace s externími daňovými poradci během přípravy daňových přiznání.
Interní kontrola: Zavedení přiměřených interních kontrol a dokumentace procesů v souladu s pravidly společnosti a místními předpisy.
Efektivita procesů: Průběžné hodnocení a zlepšování finančních systémů, procesů a postupů.
Projektové řízení: Řízení finančních projektů dle potřeby.
Fixní aktiva: Udržování plánů fixních aktiv a odpisů.
Reporty a analýzy: Příprava měsíčních reportů, analýz odchylek, předpovědí, ročních rozpočtů a dalších souvisejících dokumentů.
KPI a ukazatele: Sledování a reportování klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI).
Podpora týmů: Podpora cross-funkčních týmů a spolupráce mezi pobočkami a centrálou.
Znalosti produktových nákladů: Spolupráce s vedením závodu na zajištění dodržování standardizovaných postupů při vykazování skutečných i plánovaných výsledků.
ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15Praha 1
Česko
Kontaktní osoba:
Simona Janková
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí