Administrativní výpomoc Brno

Volná místa Brno Volná místa administrativa Brno

Lokalita pracoviště: Brno, Jihomoravský
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

- prokazatelná praxe v administrativě, ideálně z menší firmy nebo z prostředí, kde jste se starali o komplexní chod kanceláře
- samostatnost, zodpovědnost a pečlivost, na této pozici si hodně věcí organizujete sami
- základní orientaci v účetních a mzdových podkladech – neúčtujete, ale připravujete vše pro účetní
- dobrou znalost práce na PC – Word, Excel, e-mail a ideálně i zkušenost s nějakým online systémem

Nabízíme

Flexibilní zkrácený úvazek - rozsah práce dle domluvy a vytíženosti
Možnost tankování za zvýhodněné ceny – využij firemní slevy na PHM
Možnost zapůjčení firemního vozidla – dle domluvy a potřeby
Vánoční odměny – protože si vážíme dobře odvedené práce

Náplň práce

- pravá ruka majitele - spolehlivá podpora v administrativních záležitostech
- zpracování administrativních podkladů pro účetní, mzdy a úřady
- vystavování objednávek, faktur a další běžná firemní administrativa
- evidence dokumentace k zakázkám a komunikace s klienty
- příprava smluv, přehledů a podkladů dle potřeby
- spolupráce s technickým i obchodním týmem



Berger stany s.r.o.

Jožky Jabůrkové 694
Brno
Česká republika

Kontaktní osoba:
Jan Berger