Asistentka vedení Jablonec nad Nisou

Volná místa Jablonec nad Nisou Volná místa administrativa Jablonec nad Nisou

Lokalita pracoviště: Jablonec nad Nisou, Liberecký
Aktualizováno dnes

Popis pracovní pozice

Požadujeme

Co bude vaše práce?

* Podpora ředitele výrobního závodu
* Vyřizování korespondence, interní pošty
* Denní organizace diáře a plánování schůzek
* Zodpovědnost za plánování služebních cest, zajišťování hotelů a dopravních prostředků pro služební cesty
* Zápisy z porad, organizace porad a příprava podkladů
* Organizace pracovních výročí

Co vám nabídneme?

* Týden dovolené navíc
* 7,5h pracovní doba
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Závodní jídelna
* Multisport karta

Co od vás očekáváme?

* SŠ vzdělání
* Zkušenost na podobné pozici
* Znalost AJ na úrovni B1 na komunikaci se zahraničními návštěvy, partnery
* Uživatelská znalost MS OFFICE
* Organizační a komunikační schopnosti
* Časová flexibilita

jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.


Randstad HR Solutions s.r.o.

Jungmannova 15
Praha 1
Česká republika

Kontaktní osoba:
Martina Knoblochová   randstad