Manažer BOZP PO pro svěřené objekty v rámci ČR (70 - 85.000 Kč) Hlavní město Praha
Volná místa reality Hlavní město Praha
Plat: 70000 - 85000 Kč za měsíc
Lokalita pracoviště: Hlavní město Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Hlavní město Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
* Praxi na obdobné pozici minimálně 3 roky* Vynikající organizační a komunikační schopnosti, schopnost řídit rizika i efektivně zavádět funkční řešení
* Znalost legislativy v oblasti bezpečnosti práce a ochrany osobních údajů.
* Schopnost pracovat samostatně a rozhodovat se ve stresových situacích.
* Angličtinu na komunikativní úrovni
* Praxi v oblasti PO, BOZP a fyzické bezpečnosti nebo krizového řízení.
* Orientaci v legislativních požadavcích BOZP, PO a bezpečnosti majetku.
* Certifikáty nebo osvědčení v oblasti BOZP a PO(výhodou)
* Čistý trestní rejstřík
* ŘP skupiny B, ochota často cestovat po celé ČR
Nabízíme
* Pracovní poměr na dobu neurčitou* Školení v rámci oboru bezp. služeb a technologií
* Služební automobil i k soukromým účelům, notebook a telefon
* Firemní akce a aktivity
* Pravidelná školení v rámci společnosti
* Možnost vést svůj vlastní tým
* Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
* A další
Náplň práce
Máte zkušenosti jako Bezpečnostní manažer BOZP a požární ochrany? Orinetujete se v legislativě BOZP, Po a bezpečnosti majetku? Hravě si poradíte v komunikaci v českém i anglickém jazyce? ANO?! Tak v tom případě čekáme přímo na Vás! přihlaste se nám a zjistětě detaily o pozici.* Vedení týmu zaměřeného na fyzickou ostrahu, bezpečnost a ochranu zdraví při práci
* Analýza rizik v oblasti BOZP, PO a fyzické bezpečnosti
* Navrhovat opatření k jejich minimalizaci a zajistit jejich realizaci
* Evidovat bezpečnostní a pracovní incidenty, provádět analýzu příčin a zavádět nápravná opatření Organizovat školení a interní kampaně.
* Řídit agendu fyzické bezpečnosti skladů a areálů, včetně dodavatelů bezpečnostních služeb, technologií (CCTV, EZS, ACS atd.)
* Vedení a školení týmu bezpečnostních pracovníků.
* Nastavovat a udržovat interní bezpečnostní politiky a procesy, zajistit soulad s legislativními požadavky a normami
* Vést interní šetření mimořádných událostí, incidentů a škodních událostí ve spolupráci s právním oddělením a externími subjekty Spolupracovat s IZS, OČTŘ a kontrolními orgány včetně zastupování společnosti v relevantních řízeních.
* Koordinovat krizové řízení a být aktivním členem krizového týmu
* Dohled nad dodržováním zákonných požadavků a firemních standardů.
* Pravidelná analýza bezpečnostní situace a reporting vedení společnosti.
Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69aBrno
Česká republika
Kontaktní osoba:
Sylva Kočková
+420 602 741 672
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí