Vedoucí personálního oddělení Praha
Volná místa Praha Volná místa lidské zdroje Praha
Plat: 55000 - 60000 Kč/měsíc
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Lokalita pracoviště: Praha, Hlavní město Praha
Aktualizováno dnes
Popis pracovní pozice
Požadujeme
Pro našeho klienta, který se zabývá poskytováním sociálních a zdravotních služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí personálního oddělení.Náplň práce:
* Řízení menšího kolektivu personalistů
* Odpovědnost za chod personálního oddělení
* Koordinace zajištění fungování příslušných personálních systémů
* Tvorba a rozvoj HR strategie: Aktivní podíl na budování silné firemní kultury a dlouhodobé personální strategie
* Zajištění přípravy a aktualizace metodik, směrnic organizace pro oblast HR
* Komplexní řízení personálních procesů: Odpovědnost za celý životní cyklus zaměstnance – efektivní nábor a onboarding nových kolegů, péče o stávající zaměstnance, plánování a zajištění jejich vzdělávání a rozvoje
* Legislativní soulad: Zajištění plné shody všech HR procesů s aktuální českou pracovněprávní legislativou
* Poradenství: Poskytování odborného poradenství zaměstnancům a vedoucím pracovníkům v oblasti pracovního práva a pracovních podmínek
* Mzdová agenda: Úzká spolupráce se mzdovou účetní, poradenství zaměstnancům a vedoucím pracovníkům
Očekáváme:
* Vysokoškolské vzdělání II. stupně
* Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
* PC dovednosti (MS Office), znalost práce v systému Helios výhodou
* Výbornou a prokazatelnou znalost české pracovněprávní a související legislativy
* Vysokou míru samostatnosti, preciznosti a systematičnosti v přístupu k práci
* Výborné komunikační a mezilidské dovednosti, schopnost být spolehlivou oporou pro zaměstnance i vedení společnosti
* Prokazatelné zkušenosti s komplexním zpracováním HR agendy
* Schopnost vedení skupiny podřízených zaměstnanců
* Schopnost týmové práce, systémového přístupu k práci, řešení problémů
* Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, důslednost, flexibilitu, samostatnost
Nabízíme:
* Spolupráci na hlavní pracovní poměr
* Pracovní dobu od 9 do 17 hod., po zapracování flexibilní s možností home office
* Nástupní mzdu 55 000 – 60 000 Kč, navýšení po zapracovaní
* Pravidelné čtvrtletní odměny
* Odměny na konci roku, dle hospodářského výsledku organizace
* 25 dní dovolené
* 4 Sick days
* Notebook, mobilní telefon
* Možnost dalšího vzdělávání, studijní volno
* Možnost seberealizace: Velký prostor pro vlastní iniciativu, seberealizaci a implementaci nových nápadů.
* Multisport kartu
* Místo výkonu práce: Praha 8 - Bohnice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
Na Kozačce 1289/7Praha 2 - Vinohrady
Česká republika
Kontaktní osoba:
personální konzultant
Hledat práci v regionu:
Hledat práci v oboru:
- Administrativa
- Bankovnictví a finanční služby
- Cestovní ruch a hotelnictví
- Dělnické profese
- Ekonomie/ekonomika
- Farmacie a chemický průmysl
- Gastronomie
- Informační technologie
- Kvalita a kontrola jakosti
- Lidské zdroje
- Logistika a doprava
- Management
- Marketing a reklama
- Nákup
- Obchod a prodej
- Ochrana a ostraha
- Ostatní
- Potravinářství
- Právo
- Reality
- Služby
- Státní a veřejná správa
- Stavebnictví
- Strojírenství
- Technika a elektrotechnika
- Tvůrčí práce a design
- Výroba
- Vzdělávání a školství
- Zdravotnictví
- Zemědělství, lesnictví a vodní hospodářství
- Životní prostředí